וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה בלב הפרעות בוונקובר: "רק ניסיתי להרגיע"

בלב המהומות הקשות שפרצו בעיר הקנדית בעקבות אובדן אליפות ההוקי, תועד זוג אוסטרלי אחד שנשכב על הכביש לנשיקה לוהטת. המנשק הסביר: "השוטרים הפילו אותה, והנשיקה עזרה להרגיעה"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

בין עשרות אלפי אוהדיה של קבוצת "קנאקס" מוונקובר שבקנדה, שהבעירו את רחובות עירם בשבוע שעבר בעקבות אובדן אליפות ההוקי, נקלטה גם תמונה אחת שזכתה באופן מיוחד לתהודה ברחבי העולם. סקוט ג'ונס ואלכס תומס, זוג אוסטרלי, תועדו מתנשקים בלב המהומות באמצע הרחוב, כשהם ממחישים טוב מכל את המשפט: "עשו אהבה ולא מלחמה".

זוג מתמזמז על הכביש בזמן מהומות אוהדי הוקי בגלל אובדן האליפות, ונקובר, קנדה, 16 ביוני 2011. Rich Lam/Getty Images, GettyImages
בלב המהומות, עשו אהבה ולא מלחמה/GettyImages, Rich Lam/Getty Images

בראיון שהעניק בסוף השבוע לטלוויזיה האוסטרלית, הסביר סקוט על ההתרחשויות באותם רגעים, שהובילו לסצינה יוצאת הדופן שצולמה. לדבריו, השוטרים אשמים בהכל. "הם הסתערו עלינו, ואלכס נפלה", סיפר. "חזרתי אחורה לחפש אותה, והם המשיכו להכות אותנו במגינים שלהם. דיברתי איתה בניסיון להרגיע אותה, והנשיקה גם עזרה לכך".

אחותו של סקוט, האנה, סיפרה כי ברגע הראשון לא קלטה שאחיה הוא הנשקן מהתמונה. "הבטתי קרוב יותר וחשבתי: 'רגע, הבחור הזה נראה מאוד מוכר'", סיפרה. האב, ברט, חשש כי חברתו של בנו דווקא לא תהיה כל כך מרוצה מהצילום, "בהתחשב בזווית הצילום".

אבל מילות הסיכום הן ללא ספק של אלכס עצמה. כעת היא רק בטוחה יותר בעתיד הקשר עם בן זוגה, ומבהירה: "אני הולכת להיצמד אליו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully