וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בפיצוץ בלון הגז: עובד מסעדה שעמד להתחתן

ניר יהב

17.6.2011 / 16:17

אבל כבד נפל על כפר קרע, בעקבות הידיעה על מותו של תושב המקום, מוחמד אבו עטא, שנהרג בפיצוץ בלון הגז בנתניה. הוא התארס לאחרונה ואמור היה להתחתן בקרוב

בכפר קרע שורר אבל כבד בעקבות הידיעה על מותו של תושב המקום, מוחמד אבו עטא, בן ה-28, שנהרג בפיצוץ בלון הגז הלילה (שישי) בנתניה. אבו עטא עבד במסעדת שווארמה מתחת לבניין בו אירע הפיצוץ. חבריו ובני משפחתו סיפרו כי הוא התארס לפני כחצי שנה והיה אמור להתחתן עוד שלושה חודשים.

"לפני שבוע הוא קנה חליפה לחתונה, אך היא כבר לא תתקיים", סיפר אחיו, עווד, לאתר הערבי-ישראלי 'אל-ערב'. "אחי עבד באחת ממסעדות השווארמה מתחת לבניין שבו אירע הפיצוץ", הוסיף. "הוא נהג לעבוד עד שעות מאוחרות בלילה ואז לישון באחת הדירות בבניין. לא האמנתי שאחי נהרג בפיצוץ. בהתחלה חשבנו שהוא נפצע ומיהרנו למקום ולא ראינו אותו שם. ב-11 בבוקר היום זיהיתי את גופתו באבו כביר. זה היה הרגע הקשה בחיי".

אחת ההרוגות בפיצוץ בלון הגז, נערה בת 16, הובאה היום אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בנתניה, הסמוך לקריית השרון. יחד איתה נהרגו שתיים מחברותיה. שלוש הנערות היו חברות טובות שהלכו לחלק נרות מטעם חב"ד, ונהרגו כשעצרו למנוחה בבית הקפה הסמוך.

עוד על הפיצוץ בנתניה:
דיירת בבניין בנתניה: "התרענו על דליפת הגז בצהריים"
המשטרה: "אין נעדרים בזירת הפיצוץ בנתניה"
הפיצוץ בנתניה: הוארך מעצר הטכנאי וגנב המתכות
4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully