וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב התרגיל הלאומי: חילופי מפקדים בפיקוד העורף

ערב לפני התרגיל הלאומי בן חמישה ימים של פיקוד העורף, "נקודת מפנה 5", התחלפו ראשי הפיקוד. האלוף אייל אייזנברג החליף בתפקיד את האלוף יאיר גולן שימונה למפקד פיקוד הצפון

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

חילופי תפקידים בפיקוד העורף: האלוף אייל אייזנברג נכנס היום (רביעי) לתפקידו כמפקד פיקוד העורף, בטקס שנערך בבסיס מפקדת הפיקוד ברמלה במעמד הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, וחברי פורום המטה הכללי. האלוף אייזנברג החליף בתפקידו את האלוף יאיר גולן, אשר כיהן בתפקיד במשך שלוש שנים וחצי, ועתיד להתמנות בשבועות הקרובים למפקד פיקוד הצפון.

החילופים נערכו לקראת תרגיל העורף הלאומי "נקודת מפנה 5" שיתחיל ביום ראשון ויימשך חמישה ימים. במהלך טקס חילופי התפקידים אמר השר להגנת העורף, מתן וילנאי, כי "לישראל יש את הכוח להעניש את מי שינסה לפגוע בה. אז אנחנו יודעים לגבות מחיר, אבל גם להגן על עצמנו, וזה מה שנעשה בתרגיל הקרוב. בשבוע הבא נתרגל את התסריט הקשה ביותר, שמדינת ישראל צריכה לעשות הכל כדי לא להגיע אליו בזמן אמת".

הרמטכ"ל גנץ התייחס אף הוא למצב הביטחוני ואמר כי "זוהי תקופה רגישה במיוחד ומחובתו של צה"ל, העומד איתן על משמרתו, לעשות ככל שביכולתו כדי לוודא שישראל תיוותר אי של ביטחון, גם כשמכל עבר מתחוללות מהפכות. במציאות זו הופכת משימתו של פיקוד העורף למורכבת אף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully