וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ א-סנע לח"כ אריאל בדיון בכנסת: "זבל שכמותך"

פנחס וולף

15.6.2011 / 11:25

חילופי דברים קשים במהלך דיון שנערך בכנסת בנושא עליית יהודים להר הבית: ח"כ א-סנע ציטט מדבריו של הרב שפירא שהתנגד לעלייה, ובתגובה אמר לו ח"כ אריאל: "חתיכת חצוף"

"המשטרה מזלזלת בכנסת" - כך אמר יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין במהלך דיון שנערך היום (רביעי) בוועדת הפנים של הכנסת בנושא עליית יהודים להר הבית. אלקין אמר את הדברים בעקבות העובדה שחרף דרישת הוועדה שהמשטרה תספק נתונים על מנועי הכניסה היהודים להר, ועל הקריטריונים לעיכוב עליית יהודים למקום, לא סיפקו נציגי המשטרה את הנתונים. לדבריו, הם לא סיפקו נתונים מדויקים והסתפקו באמירה כי ישנם בודדים שהם מנועי כניסה וכמה עשרות שהם מעוכבי כניסה.

במהלך הדיון אירעו גם חילופי דברים קשים בין ח"כ טאלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) לח"כים מימין. א-סנע ציטט מדבריו של מנהיגה הרוחני לשעבר של הציונות הדתית, הרב אברהם שפירא, שלפני מותו הביע התנגדות לעלייה להר מטעמים דתיים, והוסיף, כי "האנשים האלו באופן שיטתי מחפשים מוקדי חיכוך, אם זה בקבר יוסף או במתחם אל-אקצא, תמצא אותם שם. האנשים האלה משתלטים על הכנסת".

ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) זעם על שימוש בדברי הרב שפירא ואמר לא-סנע: "מה אתה מצטט אותו? חתיכת חצוף". א-סנע אמר לו בתגובה: "זבל שכמותך". ח"כ מיכאל בן ארי השיב: "אתה מחבל", ובתגובה אמר א-סנע: "אתם פאשיסטים, חלאת המין האנושי. אני מזהיר מפני השתוללות של קבוצה חסרת אחריות ופגיעה במקומות רגישים, דבר העשוי להמיט אסון על האזור כולו".

עוד באותו נושא:
ח"כים ערבים: הרבנים הם חלאות ואנטישמיים
ח"כ טיבי: "ישראל כובשת את אל-אקצא"
א-סנע: להגדיר את מועצת יש"ע כארגון טרור

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully