וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פולסא דנורא" למג'אדלה: נשארו לך 180 ימים לחיות

פנחס וולף

14.6.2011 / 18:30

חבר הכנסת ממפלגת העבודה קיבל מכתב איום בו נמסר כי הוא קולל ב"פולסא דנורא" על רקע מה שעורכי הטקס מכנים "פעילות ארסית נגד ישראל"

"עשינו לך פולסא דנורא ולכן נשארו לך, לכל היותר, 180 ימים לחיות", כך נכתב במכתב שקיבל ח"כ ראלב מג'אדלה (העבודה) בחודש שעבר והגיע לידי וואלה! חדשות. במכתב, ששוגר ככל הנראה על ידי "ארגון הפולסא דנורא" מניו יורק, נכתב כי הטקס נערך ב-1 במאי השנה עבור מג'אדלה "לאור פעילותו הארסית, האנטי-ישראלית והאנטי-ציונית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב האיום המקורי שהגיע לידי וואלה! חדשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המוות הפתאומי שלך יהיה מאוד אכזרי וילווה בהרבה סבל וייסורים", נכתב, "הגופה שלך תיזרק ברמת חובב ותשמש סעודה לעיטים". הכותבים הדגישו בפני מג'אדלה כי אין אפשרות לשנות את הקללה או להסירה. "הקללה הזו לא יכולה להתבטל, ראה מקרים שהיו בעבר. מכל מקום, תומכיך מארצות הטרור השונות, כנראה ימצאו לך מרפאה פרטית לימיך האחרונים". עוד הומלץ למג'אדלה להתחיל בסידורים אחרונים שלקראת המוות. "זהו הזמן הנכון לכתוב את צוואתך. דע שנכסיך לא יהיו נתונים להורשה, כאשר יהיו מוכנים ביום מותך".

מג'אדלה היה משועשע מתוכן המכתב שקיבל לידיו, אולם בכל זאת הגיש תלונה לקצין הכנסת. לדבריו, "איומים לא ירתיעו אותנו ונמשיך ובעשייה שלנו". מקרוביו של מג'אדלה סיפרו לוואלה! חדשות כי מג'אדלה בדק עם חברי כנסת ערבים נוספים אם קיבלו מכתב דומה, אולם ככל הנראה הוא היחיד שזכה לקבל את המכתב. לדבריהם, בתאריך קבלת המכתב הוא התבטא בכך שמזרח ירושלים היא בירת פלסטין, וייתכן כי מדובר בתגובה לדברים אלו.

עוד בנושא פולסא דנורא:
לפני כשנה ח"כ א-סנע קיבל מכתב דומה
וגם ח"כ טיבי קיבל איומים דומים

לפניות לכתב:
pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully