וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפולסא דנורא היכתה גם בח"כ א-סנע

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.6.2010 / 14:13

מכתב החתום על ידי ארגון "פולסא דנורא" נשלח לח"כ מרע"מ-תע"ל בו נכתב כי יזכה להתפלל מעל קברי ילדיו. א-סנע בתגובה: "יתושי הפשיזם מקבלים רוח גבית מהימין"

על רקע ההסתה נגד חברי הכנסת הערבים המגיעה מהרחוב הישראלי וגם ממשכן הכנסת, קיבל ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) היום (רביעי) איומים על חייו מארגון בשם "פולסא דנורא", ששלח אתמול איום נוסף לח"כ אחמד טיבי, חבר מפלגתו של א-סנע. במכתב שהגיע לא-סנע נכתב כי יש לו 365 יום לחיות וכי מותו "יהיה תוך גרימת סבל". מכתב אחר איים בפגיעה בילדיו: "אם יש לך ילדים, תזכה להתפלל מעל הקברים שלהם", נכתב.

א-סנע העביר את המכתבים לטיפול קצין הכנסת והוסיף: "יתושי הפשיזם שגדלו בביצות ההתנחלויות והכיבוש מקבלים רוח גבית מהימין המתלהם. הם מנסים להלך עלינו אימים אך זה לא ירתיע אותנו". לדבריו, "הקיצוניים הללו יתחילו איתנו אבל לא יעצרו כאן. הם ימשיכו ויפעלו נגד כל מי שמשמיע דעה הנוגדת את תפיסת עולמם. האספסוף אינו בעייתנו אבל בעיית המדינה. גורמי אכיפת החוק חייבים לפעול בתקיפות ונחישות נגדם".

אתמול נשלח לח"כ טיבי מכתב "פולסא דנורא" הכתוב בשפה האנגלית מארגון המכונה "The pulsa di Nura". בין היתר נכתב כי "בשל עמדותיך המורעלות נגד ישראל והציונות, הוציאה הנהלת הארגון פולסא דנורא נגדך. נשארו לך 180 יום לחיות. מותך יהיה פתאומי ואכזרי, מלווה בסבל רב. זה הזמן שתכין צוואתך". מכתב הקללה הצטרף לאיום טלפוני שקיבל טיבי יום קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully