וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדלאי לאמה אין הומור, או שהוא סתם שונא פיצה?

רגע מביך במיוחד נרשם כשהמנהיג הרוחני הטיבטי התארח באולפן תוכנית אקטואליה באוסטרליה, והמנחה קארל סטפנוביץ' ניסה ללא הצלחה לספר לו בדיחה לא מצחיקה במיוחד על בודהיזם. צפו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: הטלוויזיה האוסטרלית, מתוך יוטיוב; עריכה: גדי וינסטוק)

עצה מקארל סטפנוביץ': אל תנסו להתבדח עם הדלאי לאמה. מנחה תוכנית האקטואליה "טודיי" בערוץ 9 של הטלוויזיה האוסטרלית חווה רגע מביך במיוחד בעת ראיון שערך אתמול (שני) עם המנהיג הרוחני הטיבטי המבקר במדינה. הוא ניסה לספר לו בדיחה, אך לא הצליח להעביר את המסר והותיר את הלאמה - ואת עצמו - עם חיוך נבוך על הפנים למשך דקות ארוכות.

"הדלאי לאמה נכנס לפיצרייה", פתח סטפנוביץ' בבדיחה, ומיד הופסק על ידי המנהיג הרוחני, שכנראה לא ממש הבין מהי פיצרייה. כשיושב העניין הזה, המשיך סטפנוביץ' והגיע לפאנץ' ליין: "הוא אומר למוכר - 'תוכל להכין לי אחת עם הכל?'". אך נראה היה שגם את הרמז להוליסטיות של הדת הבודהיסטית הלאמה לא ממש הבין, ומבוכה השתררה שוב.

"אתה מבין למה אני מתכוון?", ניסה סטפנוביץ' לחלץ תגובה מהמרואיין, אך לא הצליח. "ידעתי שזה לא יעבוד", הפטיר לבסוף, לקול צחוקם של הנוכחים באולפן. בהתייחסות אחרי השידור, הוסיף סטפנוביץ' כי "אתה יודע שהבדיחה בצרות, אם אתה צריך מתורגמן".

עוד על הדלאי לאמה:
טיבט: מנהיג פוליטי חדש במקומו של הדלאי לאמה
פרשת המדליה לדלאי לאמה: מהומות בטיבט
הדלאי לאמה: לטיבט אינטרס להיות חלק מסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully