וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשדוד: האב מת ביום ברית המילה של בנו

מוטי לוי

14.6.2011 / 16:29

הרב עובדיה יוסף הורה שלא לבטל ברית מילה לבנו הבכור של אברך בן 23, שלקה בדום לב ומת הבוקר. המנוח ייטמן בצהריים וכעבור שעה יתקיים הטקס. "המשפחה המומה, זה לא נתפס", סיפר ידידו

אופיר שלמה הרוש, חרדי בן 23 מאשדוד, מת הבוקר (שלישי) מדום לב. מותו של הרוש, תלמיד ישיבה, הוא טרגי במיוחד, משום שלהיום נקבע טקס הברית של בנו הבכור. לפי הוראתו של מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, טקס הברית יתקיים היום בכל זאת, לאחר שהאב יובא למנוחות. יוסי צמח, חבר ילדות ומתנדב זק"א שהוזעק למקום בו מת הרוש, סיפר לוואלה! חדשות על התחושות: "היום בשעה 16:00 הייתה צריכה להיות הברית - ובסופו של דבר ב-15:00 קוברים אותו בבית העלמין באשדוד".

צמח שיחזר את האירוע המצער: "בשעה 08:40 קיבלנו קריאה במוקד מד"א, על כך שנמצא בחור צעיר כשהוא מחוסר הכרה בביתו. הגעתי למקום לאחר מספר דקות, הבחנו בבחור כשהוא מעולף, ואז זיהיתי - מדובר בידיד שלנו. ביצענו החייאה במשך 45 דקות ובסופה קבע רופא שהוזעק למקום את מותו של האברך".

הרוש נישא לפני שנה בלבד ומאז למד בכולל בירושלים. כאמור, לפי הוראתו של הרב עובדיה יוסף טקס הברית לבן היתום יתקיים שעה קלה לאחר הלוויית אביו. "כולם עדיין המומים מהטרגדיה הנוראה והאיומה הזאת. באים כל המשפחה, כל החברים וכל הדודים כדי להשתתף בברית, ובסופו של דבר מוצאים את עצמם מלווים אותו בדרכו האחרונה. זה פשוט לא נתפס", סיפר ידידו של הרוש.

עוד בנושא:
ניצולי הפיגוע התאוששו והצליחו לחגוג ברית לתינוק הטרי
מחלוקת בסן פרנסיסקו: האם לאסור על המנהג היהודי?

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully