וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אנס אשה בת 77 - ומת תוך כדי המעשה

על פי משטרת טקסס, איזבל צ'וולו גויטרז בן ה-53, שהורשע בעבר בתקיפה מינית של ילד, פרץ לבית הקשישה והחל לאנוס אותה באיומי סכין. לפתע אמר כי אינו חש בטוב, התהפך על גבו - ומת

עבריין מין מת תוך כדי מעשה אונס - כך דיווחו הלילה (שלישי) חוקרים ממשטרת רפוג'יו שבמדינת טקסס בארצות הברית. לפי הודעת משרד השריף המחוזי, שפורסמה בכלי התקשורת בארה"ב, איזבל צ'וולו גויטרז בן ה-53, עבריין מין מורשע, מת בזמן שתקף מינית אשה בת 77 בעיירת החוף טיבולי.

האירוע, על פי הדובר המשטרתי גארי רייט, התרחש ב-2 ביוני. גויטרז יצא באופניו מביתו בעיירה, רכב כשלושה קילומטרים לביתה של האשה, פרץ לתוכו בעודה ישנה, וכפה עצמו עליה באיומי סכין. על פי עדותה, בזמן שגהר מעליה, אמר לפתע כי הוא אינו חש בטוב, התהפך על גבו - ומת.

"היא סיפרה שהריחה אלכוהול בהבל נשימתו, והניחה שהוא התעלף בגלל שכרות", סיפר סרג'נט רייט לטלוויזיה המקומית. "לאחר מכן היא זחלה מתחתיו, יצאה מהבית והזעיקה את המשטרה". כשהגיעו שוטרים וצוותי רפואה למקום, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. "זה די מזעזע. בהחלט מדובר במקרה לא רגיל".

גויטרז הוא עבריין מין מורשע, ששוחרר ב-2008 מהכלא, שם ריצה עונש מאסר בעקבות הרשעתו ב-1986 בתקיפה מינית חמורה של ילד. גופתו נלקחה לנתיחה כדי לברר את סיבת המוות. לפי ההערכות, מדובר בהתקף לב. אשר לקורבן התקיפה - הוא לא הספיק לפגוע בה קשות בטרם מת, אולם לדברי חוקרי המשטרה, הייתה לחוויה המטלטלת השפעה נפשית קשה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully