וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו המתנחלים שנעצרו ביצהר: "פגעו בזכויותינו"

יהושע בריינר

13.6.2011 / 12:23

אחרי שנחקרו בחשד לעבירות של הסתה ומעורבות בהפרות סדר, שוחררו ארבעת הצעירים שנעצרו בהתנחלות יצהר ללא תנאים מגבילים. "כוחניות המעצרים המטופשים מהווים פגיעה קשה בזכויות היסוד"

משטרת מחוז ש"י שחררה בצהריים (שני) ללא תנאים מגבילים את ארבעת הצעירים מההתנחלות יצהר, שנעצרו הלילה בחשד להפרות סדר ועבירות נוספות. הפשיטה שביצעה המשטרה בהתנחלות כללה פעולה נגד מפעילי אתר האינטרנט "הקול היהודי" המזוהה עם נוער הגבעות.

אחד העצורים, אברהם בנימין, נחקר בחשד לעבירה על חוק השב"כ, מפני שלטענת המשטרה, הוא פרסם ברשת האינטרנט תמונות של רכזים בשירות הביטחון הכללי. בנימין שלא שיתף פעולה עם חוקריו, שוחרר ללא תנאי. יתר העצורים, כולל קטין אחד, נחשדו בעבירות של הסתה ומעורבות בהפרות סדר.

לאחר שחרורו מהמעצר אמר בנימין כי "התנהלות המשטרה והשב"כ היא פגיעה גסה בחופש הביטוי. מעולם לא עברנו על החוק וכל מעשינו גלויים. כוחניות המעצרים המטופשים מהווים פגיעה קשה בזכויות היסוד שלנו כאזרחי המדינה".

לאחר הפשיטה הלילית סיפרו תושבי ההתנחלות כי השוטרים נכנסו למספר בתים ביישוב ולישיבת יצהר. לדברי פעילי ימין, הפשיטה על ההתנחלות היא נקמה על כתבה שהועלתה אמש באתר "הקול היהודי", שבו פורסם מסמך עליו חתום לכאורה מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל ניצן אלון, הקורא שלא לשתף חיילים דתיים או מתנחלים במידע רגיש הקשור לפינוי מאחזים מחשש שידליפו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully