וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת החשוד ברצח בגבעת שמואל: "הייתי בבית כנסת"

איילה חננאל

13.6.2011 / 0:21

בית משפט השלום בת"א האריך בארבעה ימים את מעצרו של החשוד במעורבות ברצח האסיר המשוחרר משה אלבז בגבעת שמואל. שמו של החשוד שהתחתן לפני שבוע נאסר לפרסום

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של החשוד במעורבות ברצח האסיר המשוחרר משה אלבז, אמש בגבעת שמואל. במקביל, השופט יובל גזית אסר לפרסם את זהות החשוד וזאת לבקשת פרקליטו, עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית.

במשטרה מתחזקת ההערכה כי החיסול בוצע כנקמה, מפני שהחשוד הינו קרוב משפחתו של שרון כליפה, שנדקר למוות על ידי אלבז לפני כעשר שנים. אלבז בן ה-28, נורה אמש למוות ברחוב הנשיא בגבעת שמואל על ידי רוכב אופנוע חולף שנמלט מהמקום. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום טיפל באלבז בזירת הירי ופינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותו.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של החשוד במעורבות ברצח האסיר המשוחרר, טען נציג המשטרה רס"ר קובי הרשקוביץ כי "מדובר באירוע רצח שבוצע במקום ציבורי, בו המנוח ירד מביתו ונורה מטווח קרוב מאוד מספר רב של קליעים. ברצח היו מספר מעורבים, חלק מהם אנו יודעים את זהותם".

פרקליטו של החשוד טען כי "מדובר בצעיר שאין לו הרשעות קודמות. הוא נשוי שבוע ימים, יש לו אליבי שלטעמי עומת ואומת, גם על ידי אשתו, אמו ואחיו". הפרקליט הוסיף כי טרם אירוע הירי, "החשוד הלך לבית כנסת עם רעייתו, חזר איתה, הם היו בדירה כל הזמן ביחד ולא יצאו ממנה, עד ששמעו את הרעש ואת ההתקהלות ברחוב ויצאו לחלון. גם הרב עמו התפלל החשוד, נחקר ומסר את עדותו". בנוסף ציין עו"ד כהן כי החשוד מסר את האופנוע שברשותו לחברו, אשר טרם נחקר.

כבר בחקירה הראשונית הועלתה האפשרות שהרצח של אלבז הינו נקמה על ההריגה של כליפה. הרצח אמש אירע בדיוק באותו המקום ובאותו התאריך שבו נדקר כליפה למוות. כליפה, בן לאחת מהמשפחות המוכרות למשטרה בעיר, היה בן 28 במותו. לאחר הדקירה הקטלנית שביצע אלבז, נגזרו עליו 15 שנות מאסר בגין הריגה והוא השתחרר באחרונה לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרו.

עדכון ראשון: 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully