וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר משוחרר נורה למוות בגבעת שמואל

איילה חננאל ואריאל נוי

12.6.2011 / 1:06

משה אלבז, בן 28, שוחרר לאחרונה מהכלא ונורה למוות בדיוק באותו מקום ובאותו היום בו ביצע את מעשה ההריגה עליו ריצה את עונשו. במשטרה מעריכים כי מדובר בנקמה

נקמה בגבעת שמואל? משה אלבז, אסיר משוחרר בן 28, נורה אמש (שבת) למוות ברחוב הנשיא בגבעת שמואל על ידי רוכב אופנוע חולף שנמלט מהמקום. הצעיר, שסבל מפציעה בראשו באורח אנוש, טופל במקום על ידי צוותי מד"א ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו.

המשטרה מסרה כי על פי החשד, הרצח הינו נקמה על מעשה הריגה עליו ריצה אלבז את המאסר ממנו השתחרר - שאירע בדיוק באותו מקום ובאותו התאריך בו נורה הלילה. לפני כעשר שנים, אלבז דקר למוות את שרון כליפה, בן לאחת מהמשפחות המוכרות למשטרה בעיר שהיה גם הוא בן 28 במותו. במשטרה בודקים כעת האם החיסול היום הינו נקמה. על אלבז נגזרו אז 15 שנות מאסר בגין הריגה, והוא השתחרר לאחרונה לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרו.

אלבז נורה בראשו כשעמד בגינה ציבורית בסמוך לבית אמו. אל הזירה הגיע צוות חוקרים של מרחב דן שפתחו במצוד אחר החשוד בירי. "זהו ללא ספק אירוע נקמה שתוכנן מראש", אמרו שכנים שהגיעו למקום. "לא ייתכן שמדובר בצירוף מקרים".

שלשום נורו למוות שני בני אדם בתחנת הדלק בצומת חורשים, סמוך לג'לג'וליה. צוות של מגן דוד אדום ירקון שהגיע למקום קבע את מותם לאחר זמן קצר. ההרוגים הינם שני אחים מהכפר סאלם הסמוך לאום אל-פחם: סולטאן סביחאת, בן 31, ופורסאן סביחאת, בן 29. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע, ועל פי ההערכה, השניים נורו על רקע היריבות של משפחת חרירי עם משפחת עבד אל קאדר מהמשולש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully