וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתח החליט: מוחמד דחלאן יודח מהארגון

ניר יהב

12.6.2011 / 13:02

הוועד המרכזי של הפתח החליט להעביר את החקירה נגד דחלאן, החשוד במעשי רצח ושחיתות במסגרת ניסיון ההפיכה נגד היו"ר אבו מאזן לפרקליטות. אישים נוספים יחקרו על מעורבותם בהפיכה

הוועד המרכזי של פתח החליט היום (ראשון) להדיח מהארגון את חבר הוועד מוחמד דחלאן ולהעביר לפרקליטות הפלסטינית את החקירה נגדו בחשד לביצוע מעשי רצח ושחיתות במסגרת ניסיון הפיכה ברשות, כך עולה מדברים שאמר חבר הוועד לסוכנות הידיעות הצרפתית. "ההחלטה התקבלה על ידי 13 חברים וללא שום מתנגדים. שישה חברים נמנעו", הוסיף.

חבר הוועד אמר עוד כי ההחלטה לגרש את דחלאן טעונה אישור של שליש מחברי המועצה המהפכנית של פתח. "הוועד המרכזי החליט עוד לייפות את כוחה של ועדת החקירה בעניין דחלאן להמשיך ולחקור אנשים אחרים הקשורים לנושא", הוסיף.

ההחלטה להדיח את דחלאן התקבלה לאחר שלפני מספר ימים הגיב להאשמות נגדו לפיהן תכנן הפיכה נגד יו"ר הרשות אבו מאזן, באמרו כי יו"ר הרשות הפך אותו לשעיר לעזאזל והחליט לגרשו לירדן מבלי להמתין לתוצאות החקירה. "אבו מאזן לא התבסס על שום ראיות. על ידי גירושי, הוא חושב שהוא יחזק את מעמדו", אמר.

חבר הוועד ד"ר ג'מאל מוחיסן הכחיש את הדיווח ואמר כי לא התקבלה החלטה לסלק את דחלאן מחברותו בארגון. "בישיבת הוועד אתמול דנו בתוצאות החקירה של דחלאן", ציין בשיחה עם סוכנות הידיעות 'מען'. "עד כה לא התקבלה שום החלטה סופית בעניינו של דחלאן. ההחלטה קשורה לעניינים משפטיים".


לפניות לכתב:
nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully