וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול כפול: שני אחים נורו למוות בג'לג'וליה

אריאל נוי ואיילה חננאל

11.6.2011 / 0:39

סולטאן ופורסאן סביחאת יצאו ממסיבה ונורו למוות מרכב חולף ליד צומת שורשים. השניים מוכרים כחברים במשפחת הפשע חרירי המסוכסכת עם משפחת עבד אל קאדר

שני בני אדם נורו אתמול (שישי) למוות בתחנת הדלק בצומת חורשים, סמוך לג'לג'וליה. צוות של מגן דוד אדום ירקון שהגיע למקום קבע את מותם לאחר זמן קצר. ההרוגים הם שני אחים מהכפר סאלם הסמוך לאום אל-פחם: סולטאן סביחאת, בן 31, ופורסאן סביחאת, בן 29. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

השניים מוכרים למשטרה ומזוהים כחברים בארגון הפשע של משפחת חרירי. על פי ההערכה, הם נורו על רקע היריבות של משפחת חרירי עם משפחת עבד אל קאדר מהמשולש. יריבות זו כבר גבתה מספר הרוגים בשנה האחרונה.

מהחקירה עולה כי האחים הגיעו לביקור משפחתי אצל קרובי משפחה בג'לג'וליה והם שהו במסיבה לכבוד החתונה של אחותם שנערכה בשבוע שעבר. בסיום הביקור יצאו מהבית, נכנסו לרכבם, נסעו עד צומת חורשים ובצומת חלף רכב לידם וממנו נורה צרור יריות, כנראה מנשק אוטומטי. השניים נפגעו והיורים נמלטו מן המקום. ככל הנראה ישבו ברכב גם אשתו של סולטאן שנמצאת בהריון מתקדם וילדיו הקטנים כבני 3 ושנה.

מועאויה כבהה, פרמדיק שהגיע לזירת הרצח, אמר לוואלה! חדשות כי "הצוותים הגיעו למקום וראו שמדובר בשני חבר'ה שהיו עם המשפחה, אשתו של אחד מהם ושני ילדים. הם יצאו מג'לג'וליה. רכב שעבר לידם ירה בשני הגברים בנשק אוטומטי. אחרי מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותם".

לפני כשלושה חודשים נורו שני בני אדם למוות ואדם נוסף נפצע באורח בינוני מירי לעבר רכב בטייבה. לדברי המשטרה, ההרוגים השתייכו למשפחת עבד אל קאדר. ובחודש אפריל ראשי המשפחות עבד אל-קאדר וחרירי מטייבה נעצרו בחשד למעורבות בחמישה מקרי רצח שאירעו בעיר.

(עידכון ראשון: 19:44)

לפניות לכתבים: arielnews@walla.com, plilimm@walla.com

עוד באותו נושא:

רצח כפול בטייבה: שני בני אדם ממשפחת עבד אל קאדר נורו למוות

לפני כחודש: בן משפחת אל קאדר בן 37 נורה למוות על ידי אלמונים בעת שנסע ברכבו בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully