וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח בטייבה על רקע סכסוך משפחות

איילה חננאל

13.5.2010 / 0:53

תושב טייבה בן 37 נורה למוות על ידי אלמונים בעת שנסע ברכבו בעיר. להערכת המשטרה, קורבן הירי, בן למשפחת אל קדר, נורה על רקע הסכסוך המתמשך בין משפחתו לבין משפחת חרירי

ראיד מסארוה, תושב טייבה בן 37, נורה אמש (רביעי) על ידי אלמונים בעת שנסע ברכבו ברחוב ראשי בעיר, ומת מפצעיו שעה קלה לאחר מכן. הירי אירע מחוץ לבית קפה הומה אדם ובעת שהרחוב היה מלא באנשים. צוות מגן דוד אדום שהגיע לאזור ניסה לבצע החייאה באיש, אך ללא הצלחה.

מחקירת ראשונית עולה כי קורבן הירי, בן למשפחת אל קדר, נסע ברכבו בעת שהגיח מאחוריו רכב נוסף וממנו נורו צרור יריות לעברו. מסארוה נפגע ואיבד את הכרתו, והרכב נמלט מזירת האירוע.

חקירת המקרה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז. להערכת המשטרה, הרצח הנו על רקע מלחמת הדמים המתמשכת בין משפחתו לבין משפחת חרירי, המתגוררת באום אל-פחם. בסכסוך בין המשפחות נהרגו ב-15 השנים האחרונות כ-60 בני אדם.

אתמול בלילה נורה צעיר כבן 22 מחוץ לביתו בעפולה ומת מפצעיו. בסביבות השעה 1:00 הגיעו אלמונים לאזור ביתו של הצעיר בעיר ופתחו באש לעברו. הוא נפגע אנושות ופונה על ידי קרוב משפחתו לבית החולים העמק בעפולה, שם מת מפצעיו. החשודים נמלטו מהזירה. להערכת המשטרה מדובר באירוע פלילי. גורם במרחב עמקים אמר לוואלה! חדשות כי "הנרצח מוכר למשטרה בשל עברו הפלילי. אני מעריך כי זה הרקע לרצח, אך כמובן, החקירה עדיין בראשיתה".

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully