וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרג של השכן ירוק יותר: מתיחת ענק בניו זילנד

קבוצת אלמונים גילחו על פני משטחי דשא בקולג' בניו זילנד שש צורות של איבר המין הגברי. המתיחה לזכתה להד אדיר מימדים, לאחר שצילום לווין של המעשה הגיע ל-Google Maps

ניו זילנד כמרקחה: מתיחת ענק במכללה בהמילטון מסעירה את האי בימים אלה. תצלום לוויין קלט מן האוויר את מה שנראה כשישה אברי מין גבריים ענקיים, שגולחו מעל משטחי דשא, ובאמצעות "Google Maps", מיליונים כבר צפו בו. התצלום, שנתפס בעין המצלמה במאי 2009, מתאר את איברי המין הגבריים (שניים מהם במימדי ענק), כפי שכוסחו על פני הדשא בפיירפילד קולג'.

דיוויד מקוייד סקר את האזור בהמילטון, בחיפושו אחר נכס למגורים, כשנתקל בתמונות. "בהתחלה חשבתי שזו יצירת אמנות", הוא מתאר. מנהל המכללה, גרהרד ואן דייק, לא אהב כלל ועיקר את הפרסום הפתאומי שקיבל המוסד שבראשותו. לדבריו, המחזה אירע בסוף השבוע, והגנן הבין את האירוע רק כשהגיע ביום שני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשבתי שזו יצירת אמנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואן דייק אמר כי בחן את האפשרות לפנות ל-Google בבקשה שזו תטשטש או תסיר את הצילום, אלא שבדיקה שערך מול מומחה משפטי בתחום גילה כי מדובר במשימה כמעט-בלתי-אפשרית. בניגוד לואן דייק, הקהל הניו-זילנדי מרוצה ברובו מהמתיחה. מטקבק אחד באינטרנט בחר להעניק לציור ציון "A+" בתחום האמנות, בעוד שאחר בחר להעניק ציון נמוך באנטומיה, בשל אי-הדיוקים של המבצעים בתיאור איבר המין הגברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully