וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין התקדמות במו"מ: הרופאים יחדשו היום העיצומים

אריאל נוי

9.6.2011 / 4:08

לאחר יומיים של פעילות סדירה במערכת הבריאות, מרפאות החוץ בבתי החולים בחלקה הדרומי של הארץ, מתל אביב ועד אילת, יושבתו. האוצר וההסתדרות הרפואית ייפגשו בתיווך בית הדין לעבודה

לאחר יומיים של עבודה סדירה בחג השבועות, תחדש היום (חמישי) ההסתדרות הרפואית את העיצומים בחלק מבתי החולים ומרפאות החוץ בחלקה הדרומי של הארץ, כחלק מהמחאה על תנאי העסקת הרופאים ושכרם.

היום יושבתו מרפאות החוץ בבתי החולים בחלקה הדרומי של הארץ: איכילוב בתל אביב, אסף הרופא בצריפין, וולפסון בחולון, ברזילי באשקלון, קפלן ברחובות, סורוקה בבאר שבע, יוספטל באילת. וכן בתי החולים ביקור חולים, הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ושערי צדק בירושלים. ביום ראשון הקרוב צפויים הרופאים לערוך שביתה כללית בכל רחבי הארץ עד השעה 10:00 בבוקר. החל משעה זו ואילך תתנהל העבודה כסדרה.

בתוך כך, יתקיים היום דיון נוסף במשא ומתן בין ההסתדרות הרפואית למשרד האוצר בתיווך בית הדין לענייני עבודה, זאת לאחר שביום שני פנתה ההסתדרות לבית הדין לעבודה בבקשה לקבוע דיון דחוף וכן קראה להתערבות של בית המשפט לסיוע בקידום הדיון סביב הדרישות הנוגעות לרופאים מתחמים ולגמלאים. לדברי ההסתדרות, הפנייה הגיעה על רקע היעדר התקדמות במשא ומתן עם האוצר בשלוש הישיבות שלאחר החלטת בית הדין שלא להוציא צווי מניעה לצעדים הארגוניים של הרופאים.

השבוע קיימו שני הצדדים שלוש ישיבות ומחר הם צפויים לקיים פגישה נוספת. "האוצר לא נתן מענה קונקרטי לפתרון הבעיות שהציפה ההסתדרות", נמסר מההסתדרות. במשרד האוצר הגיבו לפניית ההסתדרות לבית הדין לענייני עבודה ואמרו כי "עמדת האוצר ידועה לכל: ביטול התוספת הרוחבית, שמטיבה עם הרופאים הבכירים, החתמת שעון נוכחות, טיפול במתמחים, בפריפריה ובמקצועות במצוקה וקיום תורניות על ידי מומחים. השיחות בין האוצר להסתדרות הרפואית ממשיכות להתקיים כל הזמן וחבל שבהסתדרות לא ממצים את פרק הזמן שקבע בית הדין למשא ומתן".

עוד על שביתת הרופאים:

77% מהציבור תומך במאבק הרופאים
בית הדין לאוצר: ”שביתת הרופאים לגיטימית”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully