וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלייזמרים ואבשלום קור: הקואליציה יוצאת לגיבושון

פנחס וולף

9.6.2011 / 0:01

מי המגניבים שיישבו במושב האחורי של האוטובוס? איזה שר יירדם בהרצאה על צפת? ולמה שרה לא מרשה שילדים יבואו לטיול? כל זאת ועוד בגיבושון הקואליציה שייצא לדרכו בסוף השבוע

חברי הקואליציה יצאו בסוף השבוע הקרוב ל"שבת גיבוש" וישהו יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במלון רות רימונים בצפת. הגיבושון יחל ביום שישי בשעה 16:00 בקבלת פנים במעמד ראש הממשלה ורעייתו, ובמופע כלייזמרים מצפת. כמו כן, לכבוד חברי הקואליציה תיערך תצוגה של ציורים ופסלים של אמני צפת ולאחר כניסת השבת תיערך ארוחת ערב בהנחיית ד"ר אבשלום קור.

ביום שבת בבוקר, המשתתפים ייצאו לסיורים מודרכים באתרי מורשת בהדרכת תושבי העיר. הסיורים יכללו ביקור בקריית האמנים, בתי כנסת עתיקים, רובע החסידים ושחזור הקרב בתש"ח לשחרור צפת. בנוסף, ישמעו המטיילים הנמרצים סקירה היסטורית על תולדות המורשת, הקבלה והפיוט של יהודי צפת.

הטיול האחרון של בני הזוג נתניהו
מנצלים את החופש: רה"מ ורעייתו טיילו בצפון

באירוע, אגב, הורשו להשתתף חברי הקואליציה עם בני ובנות זוגם בלבד ללא ילדים. בברכה לכבוד האירוע כתבו בני הזוג נתניהו כי "זוהי הזדמנות לחזק את השותפות בינינו, שמתבטאת בעבודתנו המאומצת והמוצלחת במהלך כל ימי השנה בכנסת ובממשלה. מגיע לכולנו רגעי מנוחה משותפת בשבת אחים גם יחד". מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מטרת השבת היא גיבוש חברי הקואליציה.

(עדכון ראשון: 22:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully