וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצלים את החופש: משפחת נתניהו טיילה בצפון

בין המטיילים הרבים שגדשו את אתרי התיירות והפארקים ניתן היה למצוא גם את משפחת רה"מ, שיצאה לטיול בעכו ובנהריה. נתניהו קרא לעם ישראל "לנצל את חופשת החג לטיול בנופי הארץ"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: תקשורת רה"מ, עריכה:טל רזניק)

כ-270,000 בני אדם ניצלו את חופשת חג הפסח וטיילו היום בפארקים ובאתרים ברחבי הארץ. בין המטיילים, היתה גם משפחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסיירה בעכו ובנהריה.

ראש הממשלה, רעייתו שרה ובניהם יאיר ואבנר, פתחו את הטיול במוזיאון אסירי המחתרת בעכו, ומשם המשיכו לתצפית על העיר וביקור באולמות האבירים והחמאם הטורקי בעיר העתיקה. לאחר מכן נסעו לנהריה, שם טיילו על חוף הים. ראש הממשלה ורעייתו הנחו את שרותי הביטחון לוודא כי הסיור לא יגרום להפרעה לשגרת החיים ולנופשים הרבים אשר גודשים את האזור בחול המועד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו מטיילים בעיר עכו, אפריל 2011. לשכת העיתונות הממשלתית
"העיר עכו מגלמת בהיסטוריה שלה את סיפור של העם היהודי". משפחת נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

נתניהו הסביר כי הוא ומשפחתו בחרו לסייר בעכו ובנהריה לא רק בגלל הנופים המרהיבים של צפון הארץ אלא גם בגלל החשיבות ההיסטורית והתיירותית של המקומות בהם טיילו.

"העיר עכו מגלמת בהיסטוריה שלה את סיפורו של העם היהודי בארץ ישראל, מימי התנ"ך ועד תקומת ישראל והקמת המדינה", אמר נתניהו, "אני קורא לכולם לנצל את חופשת הפסח, לטייל בנופי הארץ ולהכיר את העבר העשיר והמרתק שלהם".

בתוך כך, מרשות הטבע והגנים נמסר כי האתרים המבוקשים ביותר היום היו הגן הלאומי מצדה, הגן הלאומי עין חמד, שמורת הטבע בנחל הבניאס, הגן הלאומי קיסריה ושמורת החולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully