וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט על דוכן העדים:

גלעד גרוסמן

6.6.2011 / 8:40

ראש הממשלה לשעבר עלה שוב על דוכן העדים ואמר כי

עדותו של אהוד אולמרט במשפט המתנהל נגדו בפרשות "ראשונטורס", מעטפות הכסף ומרכז ההשקעות תימשך הבוקר (שני) בבית משפט המחוזי בירושלים.

בעדותו האחרונה בבית המשפט התייחס אולמרט לנושא האזנות הסתר שעברה ראש לשכתו לשעבר שולה זקן. לדבריו, "אני נחקרתי תחת אזהרה, ותוך כדי חקירה תחת אזהרה מתחילים לדבר איתי על האזנות של שולה זקן, שברור לחלוטין שבעניין זה אני אמור להיחקר, אם בכלל, כעד. כשעושים את זה אף אחד מהחוקרים לא טורח לומר נקודה. מכאן ואילך אנחנו מבקשים את עדותך בעניין אחר. אז היתה כאן הטעיה".

אולמרט הוסיף כי "החוקרים לא אמרו לי כמו שהחוק מחייב אותם. זו לא הטעיה שולית. זו הטעיה שהולידה שלא בצדק כתב אישום נגד אדם שלא היה צריך להגיש נגדו כתב אישום. אני הייתי ב'סטייט אוף מיינד' שאני חייב להתגונן מול הגישה האגרסיבית התוקפנית והנחרצת של התביעה שכבר החליטה להעמיד אותי לדין, והעובדה שמאוגוסט עד ספטמבר חלפו רק שבועיים עד שהודיעו על המסקנות".

בעדויותיו הקודמות התייחס ראש הממשלה למשא ומתן עם הפלסטינים, לעסקה לשחרור גלעד שליט ואף לדרך בה הגיע לראשות הממשלה לאחר השבץ שבו לקה ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. המשפט נפתח לפני כשנה וחצי אבל הבוקר התייחס ראש הממשלה לשעבר לראשונה לאישומים שהופנו נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully