וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש על הגולש: צפו בתחרות גלישה לכלבים בארה"ב

למעלה מ-50 כלבים הגיעו לחוף סן דייגו בקליפורניה כדי להשתתף בתחרות המסורתית, וחולקו למקצים לפי גודלם. "אני רוצה לראות קצת סטייל", דרשה אחת השופטות מהמשתתפים ההולכים על ארבע

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בחופה של העיר סן דייגו שבקליפורניה נערכה אתמול (שבת) זו השנה השישית ברציפות תחרות הגלישה המסורתית לכלבים. למעלה מ-50 כלבים מזנים שונים השתתפו בתחרות, שמשכה אליה חובבי גלישה, חובבי כלבים, וגם תיירים ותושבים מקומיים רבים.

קתלין קוצ'רן, שופטת בתחרות, סיפרה שהכלבים נבחנים על יכולתם לשמור על איזון, האם הם מצליחים לקום ולשבת, ללכת קדימה ואחורה, וגם אלמנט נוסף: "אני גם רוצה לראות קצת סטייל, איך הם נראים על הגלשן". הכלבים מחולקים לשלושה מקצים: מקצה לכלבים קטנים, מקצה לכלבים גדולים, ומקצה קבוצתי, שמייצר מראות משעשעים במיוחד.

כל כלב זוכה לעשר דקות בלבד כדי להפגין את כישוריו, ולנסות לגלוש על שני גלים לפחות. עם זאת, לא כל הכלבים מצליחים לעמוד באתגר. מייקל יואי, שכלבתו אבי זכתה במקצה לכלבים קטנים בשנה שעברה, סיפר כי "אני שוחה הרבה באוקיינוס, ואבי עוקבת אחריי. יום אחד שמתי אותה על הגלשן כדי שתנוח, והיא פשוט גלשה עליו לכל אורך הדרך". יואי ואבי לא אכזבו גם השנה, כשהצליחו להגן על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully