וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור החופש הגדול בדרך לבג"ץ: "אין זמן להיערך"

2.6.2011 / 13:02

עו"ד מירושלים, אב לשניים, התריע בפני משרד החינוך כי שלושת חודשי ההתראה שניתנו על קיצור החופש הגדול מפרים את אמון הציבור במשרד. "יגרמו להורים רבים לבטל חופשה ששולמה מראש"

עורך הדין דניאל דמביץ, אב לתאומים בני שש מירושלים, החליט לעתור לבג"ץ במחאה על ההתראה הקצרה, לטענתו, שהעניק משרד החינוך להורים בהודעה על קיצור החופש הגדול. בעמדה זו מחזיקים גורמים רבים מהזירה החינוכית והעסקית שטענו ביומיים האחרונים כי בלתי סביר להקדים את מועד פתיחת שנת הלימודים כשנותרו רק שלושה חודשים עד תחילתה.

במכתב התראה טרם הפנייה לבג"ץ, שנשלח אתמול למשרד המשפטים וליועצת המשפטית של משרד החינוך, טוען דמביץ כי "משפחות רבות מאוד תכננו את התנהלותן והזמינו חופשות בהתאם למועד הרגיל של אחד בספטמבר". כאמור, הוא איים לעתור לבג"ץ במידה וההחלטה לא תבוטל.

"הפרה של אמון הציבור"

דמביץ ציין כי שני ילדיו אמורים להתחיל את לימודיהם לאחר החופשה בבית הספר "בראשית" בבירה. לדבריו, "שלושת חודשי ההתראה שניתנו על ידי משרד החינוך והפרת חוזר המנכ"ל הקודם בנושא, אינם הוגנים. הם מפרים את אמון הציבור במשרד ויגרמו להורים רבים לבטל את חופשת הקיץ אשר נקבעה לסוף חודש אוגוסט ושולמה מראש".

מחאתו של דבמיץ תגיע ככל הנראה לפתחו של בג"ץ, במיוחד לאור דבריו החד משמעיים של שר החינוך גדעון סער הבוקר (חמישי), לפיהם שנת הלימודים תיפתח ב-26.08.2011. "צריך לשנות דברים שהשתרשו במשך שנים ואין בהם היגיון", הבהיר השר בבית התפוצות בתל אביב. הוא הוסיף כי הנחה את מנכ"ל משרדו, ד"ר שמשון שושני, למצוא את הדרכים להתחשב בתלמידים ולגלות שיקול דעת במקרים המתאימים.

עד לפרסום הידיעה, טרם התקבלה תגובת משרד החינוך לדברים.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully