וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאליטי חשוד באונס: "זה היה בהסכמה"

איילה חננאל

1.6.2011 / 16:00

פרקליטתו של כוכב הריאליטי לשעבר החשוד שאנס נערה בת 17 טענה כי מדובר בתלונת שווא של נערה שניסתה ללא הפסקה לחדש את הקשר שהיה לה עם הכוכב, ומשנכשלה החליטה להגיש את התלונה

פרקליטתו של תושב אזור המרכז בן ה-20 החשוד שאנס נערה בת 17 הכחישה בצהריים (רביעי) את החשדות המיוחסים לו וטענה כי מערכת היחסים בינו לבין המתלוננת נעשתה בהסכמה. בית המשפט שיחרר היום את הצעיר, שכיכב בעבר בתכנית ריאליטי פופולרית, למעצר בית בן חמישה ימים ואסר על פרסום שמו.

פרקליטתו של החשוד, עורכת הדין פנינת ינאי, אמרה כי "מדובר במערכת יחסים בהסכמה מלאה שהתקיימה בין שני אנשים צעירים, ואף בבית הוריה של המתלוננת לאחר שהחשוד הוזמן לשם על ידה וביוזמתה בשעת לילה מאוחרת".

"גרסתה תמוהה"

ינאי הוסיפה כי "העובדה שבית המשפט שיחרר את העצור היום, ובאופן מידי למעצר בית של ימים ספורים בלבד מעידה כשלעצמה על הקושי הרב בקבלת גרסתה התמוהה, הלא ברורה והמאוחרת של המתלוננת, אשר משלא צלחו ניסיונותיה הבלתי פוסקים לחדש את הקשר עם החשוד לאחר המפגש ביניהם, החליטה לאחר זמן רב לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. אין לי ספק כי בתום החקירה ייסגר התיק, ואולם החשוב ביותר מבחינתנו הוא כי החשוד לא ייפגע מן העלילה שנרקמה נגדו וכאדם צעיר וברוך כשרונות יוכל להמשיך בחייו האישיים ובקריירה המקצועית המצליחה שלו".

הצעיר נעצר אתמול בחשד שאנס וביצע מעשה סדום בנערה בת 17 מאזור קריית אונו. על פי החשד, הנערה הזמינה אותו לביתה לפני כשבוע, ושם הוא תקף אותה באכזריות. הוא כאמור, מכחיש את החשדות נגדו.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully