וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס את בנות חברו הטוב - ונשלח ל-6.5 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

25.5.2011 / 14:52

אחרי שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באונס ובביצוע מעשים מגונים בשתי בנותיו של חברו הטוב, נשלח אריה הכט, תושב כפ"ס בן 59, למאסר של שש שנים וחצי. "פגיעה כמו גילוי עריות"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) מאסר של שש שנים וחצי על אריה הכט, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באונס ובביצוע מעשים מגונים בשתי בנותיו של חברו הטוב. נגד הכט מתקיים כעת משפט נוסף בבית משפט השלום בכפר סבא, בו הוא נאשם בביצוע מעשים מגונים בשתי אחיות נוספות.

הכט, בן 59 מכפר סבא, היה חבר קרוב של משפחת הבנות, ונהג לטייל ולבלות עם בני המשפחה. בקיץ 2002 בילו המשפחות ביחד בכנרת. הבנות, שהיו אז בנות 7 ו-9, נכנסו למים, והכט נכנס אחריהן וביצע בהן עבירות מין. הכט תקף את הבנות מינית במספר רב של הזדמנויות במשך כחמש שנים, בין השאר ביוות סוסים אליה נסע יחד עם בנו ועם המתלוננת הצעירה ובטיול בנחל אלכסנדר. בת משפחה נוספת נפגעה מינית על ידי בנו של הנאשם, ובעניינה התקיים הליך משפטי נפרד, שהסתיים.

כתוצאה מהמעשים נגרמה לנערות טראומה קשה, במיוחד לאור העובדה כי היה מדובר בחבר קרוב של אביהן. "הפגיעה, שנחוותה על ידי המתלוננות בדומה לפגיעה במהלך גילוי עריות, הותירה חותם קשה על נפשן, המתבטאת בכל תחומי החיים: הרגשי, החברתי וההתנהגותי", נכתב בגזר הדין. "כמו כן, איבדו המתלוננות את תחושת האמון בהוריהן ובעולם כולו, והן חוות את העולם כמקום מאיים, לא בטוח, שיש לבדוק אותו שוב ושוב. תוצאות הפגיעות ניכרות מאוד במגוון תחומים, בנפגעות ובמערכת המשפחתית כולה, והדבר יכול להעיד על קיומה של תסמונת פוסט-טראומטית".

השופטים הוסיפו כי אלמלא הסדר הטיעון, עליו חתמו הפרקליטות ועורך דינו של הכט, אורי קינן, בשל קשיים ראייתיים וסתירות בעדויות, הם היו גוזרים עונש חמור יותר על הכט. בנוסף לעונש המאסר, הכט חויב לפצות כל אחת מהמתלוננות ב-75 אלף שקל.

נגד הכט מתנהל כאמור משפט נוסף בבית משפט השלום בכפר סבא. לפי כתב האישום שהוגש נגדו בספטמבר האחרון, ביצע הכט מעשים מגונים בשתי אחיות נוספות במשך כשלוש שנים, כשהיו בנות חמש ושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully