וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "שולה זקן ניהלה את ענייני הכספיים"

31.5.2011 / 14:04

"שולה לא היתה עוד מזכירה, פנקס הצ'קים שלי היה אצלה", כך העיד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט על תפקידה של שולה זקן בלשכתו. הוא הוסיף כי מעולם לא נסע לחו"ל על חשבון עיריית י-ם

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')


ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, חשף היום (שלישי) בעדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים את קשריו ההדוקים עם שולה זקן, יד ימינו לאורך שנים, והעיד כי היא זו שטיפלה עבורו בכל העניינים הכספיים. "שולה היתה במשרת אמון, היא לא היתה עוד מזכירה בעירייה מבחינתי", אמר אולמרט, "היא תיאמה את האירועים האישיים שלי וגם את העניינים הכספיים שלי. אלמלא שולה, לא הייתי יודע כמה החוב שלי בבנק גדל. היתה לה סמכות מבחינתי לחתום על צ'קים שלי והיה לה את פנקס הצ'קים שלי". הוא הוסיף כי כראש עיר לא היהלו פנאי לעסוק בעניינים הכספיים.

עדותו של אהוד אולמרט במשפט המתנהל נגדו בפרשות "ראשונטורס", מעטפות הכסף ומרכז ההשקעות נפתחה הבוקר, כשנה וחצי מאז שהחל המשפט. אולמרט נאשם בקבלת דבר במרמה ודיווח תיעוד כוזב. בכתב האישום מפורטות 15 טיסות עבורן קיבל אולמרט החזרים כפולים ולעתים אף משולשים מהמדינה או מארגונים יהודיים. לטענת הפרקליטות, הכספים שקיבל אולמרט שימשו לאחר מכן למימון טיסות פרטיות שלו ושל ובני משפחתו.

אולמרט סיפר בעדותו, כי שכבר כשפתח משרד עם אורי מסר, בו גם עבדה שולה זקן, הוא סמך עליהם לחלוטין. לדבריו, הוא לא התעסק בצד הפיננסי של המשרד, ואף נהג לחתום על צ'קים שהגישו לו מבלי לבחון לעומק את הפרטים. כשנשאל אולמרט אם מאז הוא וזקן הולכים יחד, השיב: "לצערי גם כאן אנחנו יחד".

אולמרט החל להעיד על נסיעותיו הרבות, שהחלו בעת שהיה ראש עיריית ירושלים. "מעולם לא ביקשתי שמישהו יזמין אותי לחוץ לארץ, לא ביקשתי לבלות חופשה. כל הנסיעות שעשיתי, והרוב המכריע של הנסיעות לא הוצגו כאן, לא היתה פעם אחת שלא עבדתי מהבוקר שהגעתי ועד שעת לילה מאוחרת. אף פעם לא נשארתי לחופשה בסוף שבוע", אמר.

"אף פעם לא נסעתי על חשבון עיריית ירושלים" הוסיף. "היו ארגונים שזה הפך למסורת שאני הוזמנתי על ידם כל שנה. יש אין ספור ארגונים ישראליים שיש להם אגודת ידידים בארה"ב, ויש ארגונים אמריקאיים. נסעתי להרצות בפניהם, להתרים, לספר על ישראל, לספר על ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully