וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדותו של מסר: "העברתי כסף מזומן לאולמרט"

31.3.2011 / 12:29

הקלטות עדותו של עו"ד מסר במשטרה לפיה אולמרט ידע על "מעטפות הכסף" הוצגו היום בביהמ"ש לאחר שנדחתה הבקשה להגדירו כעד עוין. מסר: "הייתי במצב נפשי קשה"

התובע במשפטו של אהוד אולמרט, עו"ד אורי קורב, הציג היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים קטעים מתוך חקירתו של עו"ד אורי מסר במשטרה, בהם סיפר מסר לחוקרים כי העביר לידי אולמרט מעטפות עם כסף, ושאולמרט ידע מה הן הכילו. מסר, שזעם על הצגת הקטעים, טען כי בזמן שהוא נחקר הוא היה במצב נפשי קשה, וכי כל מטרתו של קורב בהצגת הקטעים היתה להביך אותו. בהמשך עדותו אמר מסר כי העביר לאולמרט כסף, אולם הסביר כי מדובר בכספים לגיטימיים, שניתנו כתרומות שלא בזמן בחירות, כפי שהחוק התיר.

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, אמר בתגובה כי "הפרקליטות עושה כאן תרגיל מביש שחורג מכל הכללים תוך כדי ניצול צו איסור פרסום בנושא. היא מראה מלל חתוך וערוך אבל מסתירה את מצבו הנפשי הקשה של הנחקר בזמן החקירות שגרם לו להשמיע דברים שהמשטרה לחצה שישמיע, רק כדי לסיים את החקירה. מסר אמר בחקירתו בבית המשפט שכל מטרתה של המשטרה הייתה ללחוץ עליו כדי להפליל את אולמרט והיא ממשיכה ומשפילה את העד גם היום".

ביום שלישי דחה בית המשפט את בקשת הפרקליטות להכריז על מסר כעד עוין. קורב ביקש להכריז על מסר כעד עוין לקראת חקירתו החוזרת היום, מכיוון שלטענתו התגלו סתירות מהותיות בין הדברים שאמר מסר בעדותו בחקירה נגדית לבין דברים שאמר בחקירה במשטרה. השופטים החליטו שמכיוון שמסר טרם עומת עם הסתירות, אין מקום להכריז עליו בשלב זה כעד עוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully