וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים ברחובות: "נגמרו לנו המים באמצע המקלחת"

לאחר מספר שעות ללא אספקת מים, החלו תושבים ברחובות לחוש תסכול נוכח המצב שנכפה עליהם ללא התרעה מוקדמת: "אין מים בברזים, התקלחנו עם מים מינרליים". בינתיים תוקנה התקלה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

עיריית רחובות הודיעה בצהריים (שני) כי התקלה שגרמה לשיבושים באפקת המים בעיר תוקנה והחלה הזרמת מים בהדרגה לכל העיר, זאת על מנת למנוע פיצוצים נוספים. זרם המים צפוי לחזור לפעול כרגיל בתוך זמן קצר.

בטרם תוקנה התקלה, שנגרמה עקב פיצוץ בצינור מרכזי בעיר, חשו תושבים רבים תסכול מהמצב שנכפה עליהם ללא כל התרעה מוקדמת, אך עם זאת, הביעו את הערכתם למאמצי העירייה לתקן את התקלה.

עופר כספי, תושב העיר, סיפר לגלי צה"ל בטרם תיקון התקלה כי "היינו בדיוק בשעה של המקלחת והפסיקו לנו המים. לא הייתה התרעה מוקדמת. אין מים בברזים, אבל למזלנו יש לנו מים מינרלים. לקחנו את בקבוק המים והתרחצנו באמצעותו. ראיתי את הצוותים של העירייה עובדים במרץ ויש מים לחלוקה ברחבי העיר. אני מוריד את הכובע בפניהם".

מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, הוסיף בראיון כי "הייתה כאן תקלה בלתי צפויה. תכננו להוציא קו מים לאחת השכונות וכתוצאה מתקלה נאלצנו לנתק את הקו המרכזי. חילקנו מים ואני מתנצל בפני תושבי העיר. אני מודה לעיריות לוד ותל אביב שסייעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully