וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ב. יהושע: "ההתנחלויות הן שורש הבעיה"

בנאום בפני יוצאי חבר העמים בת"א אמר הסופר א.ב. יהושע: "גבולות 67 זה הפתרון היחיד, ולאט לאט מתקדמים לכך. לא נוכל להחזיק במשך עוד עשרות שנים בני אדם בלי אזרחות במולדתם"

הסופר א.ב. יהושע נגד מפעל ההתנחלויות. בכינוס שקיימה היום (שבת) יוזמת ז'נבה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב אמר יהושע, כי "ההתנחלויות הן שורש הבעיה. לא נוכל להחזיק במשך עוד עשרות שנים בני אדם בלי אזרחות במולדתם".

עוד הצהיר א.ב. יהושע: "אני רואה היום איך מה שאמרתי לחבריי אחרי מלחמת ששת הימים הולך ומתגשם. אני זוכר את גולדה מאיר שאמרה שאין פלסטינים ואת דיין שאמר אין שארם בלי שלום, ואת שרון שאמר שלהתנחל בעזה זה חיוני ביותר. גבולות 67 זה הפתרון היחיד ולאט לאט מתקדמים לכך. המדיניות שחשבתי עליה אז הולכת ומתגשמת, וגם נתניהו שהיה קיצוני יותר משרון אומר שתי מדינות לשני עמים".

בכינוס השתתפו מאות עולים ממדינות חבר העמים, וא.ב. יהושע פנה אליהם באומרו: "במקום להילחם בפלסטינים הביאו את משפחותיכם מרוסיה כדי להבטיח את הרוב היהודי בישראל".

עוד השתתף בכינוס חבר הכנסת ישראל חסון (קדימה), שהצהיר בפני קהל העולים: "אין בינינו ויכוח על הצורך בפתרון שתי המדינות. איננו יודעים מה יקרה בהמשך. אם תהיה התקוממות, צה"ל לא יהרוג מפגינים. אבל מי שיעלה על יצהר יפגוש באנשים שיגנו על ביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully