וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרא: "האופוזיציה בסוריה ביקשה שנפעל למענה"

רמי שני

28.5.2011 / 13:02

סגן השר איוב קרא טוען כי העביר לרה"מ בקשה מפעילי אופוזיציה סורים, אך זה סירב להתערב באו"ם למענם. באירוע שבתרבות בבאר שבע הבטיח קרא גם לפעול למען הוזלת מחירי הדלק בפריפריה

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא (ליכוד), טוען כי אנשי אופוזיציה סורים ביקשו ממנו לפנות לממשלת ישראל - ולפעול כדי לעצור את אלימות המשטר כלפיהם. קרא, שדיבר הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, אמר כי פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, וביקש ממנו להפעיל את השפעתו באו"ם ובמדינות אירופה כדי ללחוץ על דמשק. קרא ציין כי בקשתו לא נענתה.

עוד אמר סגן השר כי העביר מסר מישראל לטורקיה, לפיו ישראל לא תמנע מאנקרה להעביר סיוע הומניטרי לעזה באמצעות הצלב האדום. כמו כן, התייחס קרא בדבריו למחירי הדלק המאמירים, ואמר: "אין צורך במדינה החיה משני צדי גדות הירקון, וצריך לתת מחיר מדורג לפריפריה. אנו פועלים לקבוע רפורמה במיסוי הדלק עד השנה הבאה".

עמרם מצנע: אף אחד כבר לא מאמין לנתניהו

באירוע דומה שנערך בראשון לציון, תקף עמרם מצנע, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, את ממשלת נתניהו. "אף אחד כבר לא מאמין לנתניהו, שמסכן את עתיד המדינה בחוסר ההבנה שאנחנו צריכים לנקוט יוזמה לעתידנו. שמחיאות הכפיים לא יבלבלו: נכנסנו לעימות עם האמריקאים, וזה לא יכול להוביל לדבר טוב".

מצנע הוסיף כי "הציבור איבד את האמון בהנהגה עקב אורח חייהם של המנהיגים, שמתייחסים לשקל הציבורי בזלזול". בהתייחסו לחטיפת החייל גלעד שליט אמר מצנע כי מדובר בסוגייה חברתית-לאומית, ולא רק בבעיה של המשפחה. "צריך להחזיר אותו חי ויש לשלם מחיר עבור כך", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully