וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מצוד אחר "זהבה", הפורץ שאוכל וישן בבתים

ג'סי דובינסון, צעיר בריטי המבוקש בגין מעשי פריצה, מכונה ע"י המשטרה המקומית בכינוי "זהבה". הסיבה: בבית אליו פרץ פעמיים הוא נהג גם לאכול לשובע ולתפוס מנוחה קלה במיטת הבעלים

המשטרה באסקס, בריטניה, ביקשה הערב (שישי) את עזרת הציבור במדינה בחיפושיה אחר פורץ לבתים שזכה לכינוי הייחודי "גולדילוקס" – הלא הוא שמה באנגלית של זהבה, האורחת הלא-מוזמנת של שלושת הדובים. על פי המשטרה, "גולדילוקס" בן ה-19, ששמו המקורי הוא ג'סי דובינסון, זכה לכינוי בשל אופן הפעולה שלו: הוא נוהג לפרוץ לבתים, לסעוד את לבו, ובהמשך גם לתפוס תנומה במיטת הבעלים.

בלשי אסקס סיפרו לתקשורת המקומית כי דובינסון חשוד בביצוע שתי פריצות לאותו הבית בוויקפורד, בפברואר ובמרץ האחרונים. "בשני המקרים, ניתן היה לראות בזירת הפריצה כי החשוד ישן במיטה, אכל מהמזון שבבית, ובהמשך גם גנב מוצרי חשמל ופריטים נוספים", נמסר בהודעה רשמית. בלש המשטרה סיימון אנסלו סיפר ל"גארדיאן" כי דובינסון ביקש להגיע אל הבית בפעם השלישית, וכשנתפס על ידי בעל הבית, ירה בו דובינסון באמצעות רובה אוויר, ופתח במנוסה.

הפריצות המיוחסות לדובינסון אינן העבירות היחידות שבגינן הוא מבוקש: על פי החשד, בחודש שעבר הוא שדד שליח פיצה בן 36 באיומי סכין, ולקח ממנו את הפיצות שנשא עימו ואת מכשירו הסלולרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully