וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: רוצח שכיר בן 16 נשלח למאסר עולם

סנטרה סנצ'ז גייל, הרוצח השכיר הצעיר בתולדות בריטניה, היה רק בן 15 כשהוציא להורג ביריות אשה בת 26, אם לילד. הובטח לו שיקבל 2,000 ליש"ט עבור החיסול, אך בסוף קיבל רק 200

סנטרה סנצ'ז גייל, נער בן 16 מצפון לונדון, הוא הרוצח השכיר הצעיר ביותר בתולדות בריטניה. לפי דיווחי התקשורת הבריטית, על גייל נגזר השבוע מאסר עולם - שאורכו יהיה לא פחות מ-20 שנה - לאחר שרצח אשה בהיותו בן 15 בלבד. תמורת ה"חיסול" קיבל תשלום של 200 ליש"ט (כ-325 דולרים).

על פי ה"גרדיאן", גייל, חבר כנופייה המוכר בשם הרחוב "ריוט", (riot) הורשע ברציחתה של גוליסטן סובסי, בת 26 ואם לילד, בחודש מרץ בשנה שעברה, ביריות רובה ברובע האקני שבמזרח לונדון. בצילומי מצלמות במעגל סגור מהמקום, נראה גייל משעין את הרובה על שער בית הדירות בו התגוררה, יורה ופוגע בחזה שלה, בעודה עומדת על מפתן דירתה. המשטרה עלתה על עקבותיו לאחר שהתרברב על הרצח בפני אחד מחבריו.

יחד עם גייל נשפט גם חבר כנופייה נוסף, איזק בילי, בן 22, ש"גייס" את גייל לשם ביצוע ה"חיסול". גם הוא הורשע ברצח ונידון למאסר עולם, שאורכו לא יהיה קצר מ-22 שנה. חמישה נאשמים אחרים זוכו ממעורבות ברצח.

גייל תואר בהכרעת הדין כסוחר מריחואנה מדרג נמוך, שהיה בטוח שהוא עומד לקבל 2,000 ליש"ט עבור הרצח, אך קיבל לבסוף רק 200: "טיפוס נגרר ולא בוגר, נכון לנקוט באלימות מתוך נאמנות או עבור כסף, שאחרים השתמשו בו בצורה צינית. הוא ירה באשה עבור כסף, וכדי להרשים את חבר הכנופייה הבוגר".

בחקירה ובמשפט לא הצליחו רשויות החוק לספק תשובה לשאלה, מדוע רצתה הכנופייה ברציחתה של סובסי. "הייתה זו הוצאה להורג - יעילה, מחושבת וחסרת רחמים", כתב השופט בהחלטתו. הוא הכיר בכך ש"חוסר בגרות" מילא תפקיד בהתנהלותו של גייל, אך הוסיף בפנייה אליו: "כל מי שיביט בסרטון המתעד את הרצח לא יוכל שלא להיות המום מקור הרוח מקפיא הדם שבו ביצעת את משימתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully