וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אשה ניסתה למכור את בתולי בתה בת ה-13

המשטרה ביוטה עצרה את פלישה ריי מקלור בת ה-32, שהודתה כי הסכימה לאפשר לאדם בשם "דון" לקיים יחסי מין עם בתה תמורת 10,000 דולר. הילדה, לטענתה, "הסכימה" לעסקה

פלישה ריי מקלור, תושבת מדינת יוטה שבארצות הברית, ניסתה למכור את בתוליה של בתה בת ה-13 לאדם זר. כך טוענת היום (שלישי), על פי דיווח רשת ABC, המשטרה בסולט לייק סיטי, שעצרה את מקלור בת ה-32 בחשד לתקיפה מינית בנסיבות מחמירות וניצול מיני של קטינה.

לפי הפרטים שהציגה המשטרה לבית המשפט, בן זוגה של מקלור הוא שהתלונן על המקרה, לאחר שגילה חלופת הודעות טקסט בין בת זוגו לאדם ששמו "דון", העוסקות לכאורה ביחסי מין בינו לבין הילדה.

לפי הדיווח, בעקבות מעצרה נחקרה מקלור בנושא, והודתה כי הגיעה ל"הסדר" עם אותו אדם, לפיו יוכל לקיים יחסי מין עם הילדה תמורת 10,000 דולרים. לא ברור אם בסופו של דבר אכן התקיים מגע מיני בין השניים. עוד סיפרה, כי הילדה דיגמנה עבור אותו "דון" כשהיא לבושה ב"חזיות ותחתוני חוטיני", וכי אותו "דון" לקח אותה ואת הילדה לחנות של "ויקטוריה סיקרט", וגם שם "דיגמנה" עבורו בגדים תחתונים.

עוד טוענות רשויות התביעה ביוטה, כי האם גם שלחה תמונות של בתה, לבושה בביגוד תחתון, לאדם נוסף בשם "וויל" - שהסכים לשלם עבור התמונות.

על פי פרטי האישום, מקלור סיפרה כי הילדה הסכימה בתחילה לקיים יחסי מין עם "דון" תמורת תשלום, אולם בהמשך חזרה בה. יש לציין, עם זאת, שלנוכח גילה הצעיר של הילדה, שאלת ההסכמה בכל מקרה אינה רלוונטית מבחינה משפטית, וכל יחסי מין עמה ייחשבו לאונס.

בית המשפט בסולט לייק סיטי קבע כי מקלור תוכל להשתחרר בערבות של 250 אלף דולרים. אם תורשע בעבירות המיוחסות לה, היא צפויה לעונש של עד 15 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully