וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכפר יאסיף בראש השנה: הנאשם הודה בהריגה

קובי מנדל

23.5.2011 / 16:01

עמיר עטאללה, צעיר תושב ירכא שהואשם בהריגתם של ארבעה בני אדם בתאונה בערב ראש השנה אשתקד והכחיש עד כה את מעורבותו, הודה בביצוע המעשה. בין ההרוגים בתאונה: שופטת בימ"ש השלום

תפנית מפתיעה: עמיר עטאללה, נהג הרכב שפגע והרג שלושה הולכי רגל וכן את חברו שהיה עמו באוטו בערב ראש השנה אשתקד בכפר יאסיף, הודה והורשע בהריגה, נהיגה בשכרות ונהיגה ללא רישיון

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (שני) את עמיר עטאללה, תושב הכפר ירכא בן 21, בארבע עבירות של הריגה, בנהיגה בשכרות וכן בנהיגה ללא רישיון ובזמן פסילה. עטאללה, שהואשם בהריגת הארבעה לאחר תאונת הדרכים המחרידה שאירעה בחודש ספטמבר אשתקד בכפר יאסיף, החליט היום במפתיע להודות באישומים נגדו.

בין ההרוגים בתאונת הדרכים הייתה שופטת בית משפט השלום בנצרת, נסרין כריני בת 39, וכן בני הזוג, ד"ר ניזאר תומא בן 46 ורעייתו ג'וזפין בת ה-40. כמו כן נהרג אחד מחבריו של עטאללה היה עמו ברכב בזמן התאונה, ארקאן כחלול. בחודש יולי הקרוב יישמעו הטיעונים לעונש במשפטו.

לפי כתב האישום, שהגיש עורך הדין ענאן גאנן מפרקליטות מחוז חיפה בחודש ספטמבר האחרון, בליל ראש השנה סמוך לחצות, נהג עטאללה ברכב מסוג סובארו בו היו שלושה מחבריו. הארבעה נסעו ברכב מבלי שחגרו חגורות בטיחות, בעוד הנאשם נהג ללא רישיון כשבדמו ריכוז אלכוהול מעל למותר.

עוד עולה מכתב האישום, כי לנהג אין כלל רישיון נהיגה, ולרכב לא הייתה תעודת ביטוח. הנהג הגיע לכיכר לפני הכניסה הדרומית לכפר יאסיף בעודו נוהג במהירות מופרזת. הוא איבד שליטה על הרכב, סטה מנתיב נסיעתו לנתיב הנגדי, המשיך לשוליים שבצד שמאל של הכביש ופגע עם חזית הרכב בהרוגים. בכתב האישום נטען, כי עטאללה המשיך ופגע במעקה הבטיחות ובשלט של מגרש המכוניות והתהפך עם הרכב. הנפגעים בתאונה נהרגו במקום, ואילו חברו של הנאשם שישב לידו נפגע באורח קשה ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully