וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח הרופא שנהרג בצפון: "הוא הציל אנשים רבים"

קובי מנדל

9.9.2010 / 12:55

משפחתו של ד"ר ניזאר תומא שנהרג יחד עם אשתו ושופטת ביהמ"ש השלום בתאונה בצפון סיפרה כי ניזאר היה אדם ש"אהב לעזור לזולת". בכפר יאסיף מספרים שמזה שנים הם מזהירים כי הצומת בה אירעה התאונה מסוכן

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין)

"הגיע הזמן שהמשטרה תיקח את החוק לידיים ותטפל בנהגים כמו בזה שדרס למוות את השלושה בעת שנהג ללא רישיון", כך אמר הבוקר (חמישי) אמג'ד תומא, אחיו של ד"ר ניזאר תומא בן ה-46 שנהרג הלילה בתאונת דרכים סמוך לכפר יאסיף יחד עם רעייתו ג'וזפין (40) ושופטת בית משפט השלום בנצרת נסרין כריני (39). תומא הוסיף וסיפר כי מזה זמן רב מבקשים תושבי הכפר מהמשטרה להקים כיכר לא הרחק ממקום התאונה, "אך לא מקשיבים לנו. מדובר בכביש מסוכן וכמעט כל יום מתרחשת בו תאונת דרכים".

השלושה יובאו למנוחות בשעה 17:30 בבית הקברות הנוצרי בכפר יאסיף. השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן עתיד להשתתף בהלוויותיהם. מחקירת המשטרה עולה כי נהג בן 19 מהכפר ירכא נהג במכונית מסוג סובארו, בה היו עוד שלושה מחבריו, למרות שלא החזיק ברישיון נהיגה. במשטרה גם בודקים אם הצעיר נהג בגילופין. בעלה של השופטת, עו"ד דאוד כריני, ניצל כשהיה בדרכו להביא את מכוניתו כדי לאסוף את אשתו ואת בני הזוג הנוספים. בתאונה איבד כריני לא רק את אשתו, אלא גם את אחותו ג'וזפין, אשתו של ד"ר תומא.

סמוך לחצות סטה נהג הרכב מסיבה לא ברורה לנתיב הנגדי בכביש 70 ליד כפר יאסיף, רכבו התהפך והוא דרס למוות את שלושת הולכי הרגל שיצאו אותה עת ממסעדה במקום. השלושה נהרגו במקום, שניים מיושבי הרכב נפצעו באורח קשה ושניים באורח קל, בהם הנהג.

אמג'ד תומא סיפר לוואלה! חדשות כי אחיו שימש כרופא במחלקת הילדים בבית החולים הצרפתי בנצרת מזה 10 שנים, לאחר שסיים את לימודי הרפואה ביוון. תומא תיאר את אחיו בתור אדם "שכל הזמן היה מציל אנשים ואהב לעזור לזולת". הוא הוסיף כי אשתו של הרופא ג'וזפין שימשה כמורה ויועצת בתיכון בכפר יאסיף וכי לפני שמונה ימים בני הזוג חגגו את יום הולדתו של הרופא. בני הזוג תומא הותירו שלושה ילדים: נא'אל בן 19 – סטודנט לרפואה ברומניה, עלא – תלמיד תיכון בכיתה י"ב ולואי תלמיד תיכון בכיתה י' בכפר.

רב פקד איתן רז ראש אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל סיפר כי נהג הרכב הפוגע שוחרר מבית החולים ונעצר ושחברו שנפצע באורח קל שוחרר גם הוא מבית החולים. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג בבית משפט השלום בעכו. בעקבות התאונה הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד במשטרת מרחב הגליל בראשות ראש משרד תאונות דרכים פקד ערן קפלן.

(עדכון ראשון - 10:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully