וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר לצעיר שדקר את סבו וסבתו

הנכד בן ה-18 הודה והרושע בהסדר טיעון בדקירת ופציעת סבו וסבתו, בביתם נהג לישון. בדיון היום אמר: " זה לא בא מתוך רוע, זה בא מתוך השפעה של סמים"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) ארבע שנות מאסר על רפאל דברשווילי, בן 18, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בדקירתם ופציעתם של סבו וסבתו בזמן שישנו במעון בו התגוררו בבת ים באוקטובר האחרון. בנוסף, הוא הורשע בשורת עבירות סמים.

על פי כתב האישום, דברשווילי נהג לישון אצל הסבים, וכך עשה גם בליל הדקירה. לאחר שהם הלכו לישון, בעודו תחת השפעת אלכוהול וסמים, הוא נטל סכין, נכנס לחדר השינה שלהם, והחל לדקור ולהכות את הסב בן ה-74. סבתו, בת 56, ניסתה להגן על בעלה, ואז הנכד דקר גם אותה. לסב נגרם שבר בכתף, והוא סבל מפצעי דקירה בגב ובידיים. הסבתא נפגעה בידיה ובעינה.

למרות שגם בפרקליטות סברו כי מדובר במקרה חמור, הם הסכימו להסדר הטיעון המקל, בשל העובדה שדברשוולי הודה והביע חרטה, וכן לאור העובדה שהסבים ביקשו להקל עמו. בדיון עצמו אמר הנכד: "אני מצטער על מה שעשיתי, זה לא בא מתוך רוע, זה בא מתוך השפעה של סמים".

"ציינתי בקול רם וברור באולם בית המשפט והנני לחזור ולרשום הדברים, הסדר הטיעון נוטה לטובת הנאשם בצורה ברורה", כתב השופט דוד רוזן בגזר הדין. "הנאשם ביצע מעשים מזוויעים, משתקף את סבו שנמצא ישן במיטתו, באמצעות סכין בו ביתר וחתך בגופו. סבתו נבהלה לסייע לאישה, והנאשם דקר ותקף אף אותה". הוא הוסיף כי לולא היה מושג הסדר טיעון, היה גוזר על דברשווילי עונש חמור הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully