וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד עו"ד פינקלשטיין

19.5.2011 / 4:19

יומיים לאחר הסרת צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה, תגיש הפרקליטות כתב אישום נגד עו"ד גור פינקלשטיין החשוד שעמד בראש כנופייה בת שבעה בני אדם שביצעו, בין היתר, שני ניסיונות רצח

הפרקליטות תגיש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד עו"ד גור פינקלשטיין, החשוד שעמד בראש כנופיה של שבעה בני אדם החשודים שביצעו שני ניסיונות רצח באמצעות הנחת מטעני חבלה, וכן הצתות, גרימת חבלה חמורה ועבירות אלימות נוספות. על פי החשד, ניסה פינקלשטיין לרצוח את בן זוגה של גרושתו ואת יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית תל אביב, שוטה חובל.

חקירת הפרשה החלה בחודש נובמבר האחרון, לאחר פיצוץ מטען חבלה שהונח מתחת למכוניתו של דניאל כהן מחיפה, בן זוגה של הגרושה. כהן נפצע באורח קשה, ואילו בתו בת הארבע, שעמדה לידו בעת האירוע, לקתה בהלם. המשטרה הגיעה למסקנה כי המטען נועד לחסל את כהן ולא רק להפחידו. בשלב מסוים עלה חשד כי יש קשר בין המקרה הזה לבין אירועי חבלה שהתרחשו בתל אביב, בהם הטמנת מטען במכוניתו של חובל.

"פרשה אפופת רכילות"

על פי החשד, פינקלשטיין שכר את שירותיהם של בני משפחת פשע מיפו כדי לפגוע בכהן וחובל. המניע לניסיון הרצח של כהן היה רצונו של פינקלשטיין לזכות במשמורת על בנו בן ה-11 אשר נמצא במשמורת אצל גרושתו. הניסיון לחסל את חובל, לטענת המשטרה, נבע מכך שהעירייה הוציאה צו הריסה לבניין הסיינטולוגיה ביפו. פינקלשטיין גם חשוד שעמד מאחורי שני מקרי תקיפה נוספים של כהן וחובל, וכן מאחורי ניסיונות להצית ולפוצץ את בנין הסיינטולוגיה.

כתב האישום יוגש גם נגד שבעת שותפיו של פינקלשטיין, בהם רמזי באכר, החשוד בניסיון הרצח של כהן, ועבדאללה באכר החשוד שיחד עם אדם נוסף הניח את המטען. בני משפחת באכר חשודים גם שניסו לחסל שייח' בכיר ביפו, לבקשת גורם אחר. לטענת המשטרה, הם התכוונו להטמין מטען מתחת לרכבו של השייח' בעת שהוא חונה מחוץ למסגד חסן בק ביפו בשעת תפילה, וזאת במטרה לגרום לכך שהרצח יוסווה כפעולת "תג מחיר".

"הפרשה הזאת אפופה רכילות ואפופה אינטרסים שונים ומשונים", אמר פרקליטו של פינקלשטיין, עו"ד אבי חימי. "קל להסיט את האש לכיוונו של פינקלשטיין, אולם במדינת ישראל לא מרשיעים אדם על סמך מסיבת עיתונאים של המשטרה, אלא רק לאחר שתוכח אשמתו במשפט רציני, ארוך ויסודי. אנחנו מאמינים שבמהלך המשפט שייערך, נצליח להוכיח את חפותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully