וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: סרן שנפצע בגבול הצפון זכה להכיר בנו

אריאל נוי

17.5.2011 / 15:14

סרן (מיל') עזרא לקיה נפצע קשה בתקרית ירי בגבול לבנון לפני כחצי שנה ועבר ניתוח לב פתוח. ביום שבת ילדה אשתו יעל את בנם השני. "הוא לא היה אמור להכיר אותי", אמר

"בני לא היה אמור להכיר אותי, ואני לא הייתי אמור להכיר אותו" – כך אמר היום (שלישי) סרן (מיל') עזרא לקיה, שבנו השני נולד ביום שבת בחדר הלידה בבית החולים קפלן ברחובות במשקל 4.385 ק"ג. סרן לקיה היה בשירות הסדיר מפקד פלוגה בגדוד חרוב של חטיבת כפיר. במהלך שירות מילואים כמפקד פלוגה הוא נפצע באורח קשה בתקרית ירי בגבול לבנון בחודש אוקטובר אשתקד. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה עם פגיעות באזור בית החזה ובידו השמאלית ועבר ניתוח לב פתוח. באותה תקרית, אגב, נהרג סגן-אלוף במיל' דב (ברי) הררי. לקיה התבשר על הריונה של אשתו יעל, מורה בבית ספר בקרית גת, רק חודש לאחר שנפצע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקיה, תושב מושב כפר הרי"ף שבשפלה, מנהל מערכות מידע בחברת דגש, עלה ארצה מאתיופיה. בשנת 2002 הוא זכה לצל"ש ממפקד אוגדה 162 לאחר שהצליח לחסל חוליית מחבלים. "יעל כבר היתה בהריון ולא ידענו עדיין", סיפר, "חודש לאחר הפציעה, במהלך השיקום, היא הודיעה לי שהיא בהריון. המשכנו בדרך הארוכה של החלמה ושיקום, מתוך ידיעה ותקווה שבקרוב יגיע לעולם צאצא חדש".

"חששתי מאוד מהלידה כי כל כך רציתי שהכל יהיה מושלם לאחר חודשים רבים של שיקום ובתי חולים", סיפרה יעל אשתו, "הלידה הייתה באמת מושלמת והייתה השגחה פרטית של ד"ר אלון בן אריה, סגן מנהל מחלקת יולדות, שליווה אותי במהלך ההיריון. ההיריון הפך להיות התהליך הפחות קשה שעברנו בשנה האחרונה". ד"ר בן אריה סיפר כי סיפורם של בני הזוג השפיע עליו מאוד. "התהליך שעברו יעל ועזרא במהלך ההיריון השפיע עליי באופן אישי", אמר, "ואף לקראת סוף ההיריון הם ביקרו אצלי יחדיו. אני מאחל לבני הזוג נחת ואושר בגידול הילדים".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully