וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח סורי שהסתנן הגיע לת"א: "בית הוריי ביפו"

יחד עם מאות אזרחי סוריה נוספים, הסתנן שלשום חסן חיג'אזי לתוך ישראל. בעוד שחבריו שבו כעבור מספר שעות לסוריה, הוא נשאר בארץ והגיע עד לתל אביב, שם הסגיר עצמו למשטרה

חסן חיג'אזי, אזרח סורי בן 28, הסתנן שלשום מסוריה לישראל והצליח להגיע עד לתל אביב, כך דווח אמש (שני) בערוץ 10. חיג'אזי הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה ברחוב סלמה בתל אביב, זאת באמצעות העיתונאי צבי יחזקאלי.

חיג'אזי הסתנן לתוך ישראל יחד עם כמה מאות מפגינים שפרצו אתמול את גדר הגבול בין המדינות במהלך הפגנה לציון יום הנכבה. כמה עשרות מהמפגינים נכנסו לכפר מג'דל שמס ורק אחרי מספר שעות הסכימו לחזור לארצם. בעת הפריצה ירו חיילי צה"ל לעבר המפגינים, הרג כמה מהם ופצע רבים נוספים. במקביל, נעשה נסיון של מפגינים לבנונים לפרוץ את הגבול בסמוך למארון א-ראס, אך צבא לבנון ירה לעברם ומנע מהם את פריצת הגדר.

"פעילי שמאל עזרו לי", סיפר חיג'אזי והוסיף כי "נסעתי באוטובוס מלא בחיילי גולני והסתובבתי יום שלם בתל אביב. ראיתי פעיל שלום אחד יהודי וערבים צרפתיים ואמרתי להם: 'אני רוצה לנסוע אתכם כי החלום שלי היה להגיע ליפו'". המסתנן אף הציג למצלמות את תעודת הזהות שלו, בה עיר הולדת משפחתו היא יפו. עוד סיפר חיג'זי, כי הוא היה בטוח שילווה לתוך ישראל בעוד אזרחים סורים רבים, כפי שסוכם ביניהם בפייסבוק לקראת פריצת הגדר.

(עדכון ראשון 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully