וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנשיא: נסיכת תאילנד הייתה מעורבת בתאונה

צ'ולבורן מהידול, נסיכת תאילנד המבקרת בימים אלה בישראל, נפצעה באורח קל בגבה בתאונת שרשרת בדרכה לפגישה עם שמעון פרס שם אמרה: "בליבי אני מרגישה חצי ישראלית וקוראים לי צילה"

תאונת דרכים אירעה לפני זמן קצר (שני) סמוך לבנייני האומה בירושלים בין שני רכבי הנשיאות שהסיעו עמם את נסיכת תאילנד, צ'ולבורן מהידול, שהייתה בדרכה לבית הנשיא.

תאונת דרכים בסמוך לבנייני האומה בירושלים בין שני רכבי הנשיאות שהסיעו עמם את נסיכת תאילנד, צ'ולהורן וולאילאק, שהיתה בדרכה לבית הנשיא, מאי 2011. חדשות 24
זירת התאונה של שיירת הנסיכה/חדשות 24

רופאיה של הנסיכה המליצו כי תתפנה לבית החולים לבדיקה, אך היא לא ויתרה והתעקשה להגיע לפגישתה עם נשיא המדינה. לאחר התייעצויות הושגה פשרה והוחלט כי היא תיגש לבדיקות מיד לאחר פגישתה עם פרס.

הנשיא שעודכן לגבי תאונת הדרכים עוד לפני פגישתם התעניין בשלומה של הנסיכה מיד כשנכנסה ללשכתו ודאג באופן אישי כי את הנסיכה יקבל מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, פרופ' שלמה מור יוסף וכי היא תקבל טיפול מלכותי על מנת לודא שלא נפגעה. לאחר טיפול קצר, שוחררה הנסיכה במצב טוב.

הנסיכה, ביתו הצעירה של המלך, היא דוקטור למדעים, מרצה לכימיה ומעורבת עמוקות במחקר המדעי בארצה, בה היא מכהנת כנשיאת מכון לחקר הסרטן. היא הגיעה לישראל על מנת לקדם שורה של שיתופי פעולה בין המדינות בתחום המדעי.

בפתח הפגישה הפתיעה הנסיכה במילים נרגשות על ישראל ואמרה " בליבי אני מרגישה חצי ישראלית. אני חושבת כמו ישראלית. ביקרתי כאן לראשונה בשנות השבעים ומאז אני מחפשת כל הזדמנות לשוב לכאן". הנסיכה עדכנה את פרס כי אפילו הוסיפה לשמה שם ישראלי – צילה. וכך גם חתמה בספר האורחים הנשיאותי. הנשיא השיב לה ואמר: "דעי כי יש לך הזמנה פתוחה להגיע לבקר כל אימת שתרצי".

לאחר הפגישה המשיכה הנסיכה לבית החולים וממגן דוד אדום בירושלים נמסר, כי הנסיכה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בניידת טיפול נמרץ בשל כאבים בצוואר.

(בהכנת הידיעה השתתף גם אריאל נוי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully