וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אהרונוביץ': "עדיין לא ברור אם מדובר בפיגוע"

במקביל לחקירת אירוע הדריסה בתל אביב, שבו נהרג אדם אחד ו-17 נפצעו, אמר השר לביטחון הפנים כי "באותה נשימה, אפשר לומר שמדובר בתאונת דרכים". הנהג הדורס: לא אירוע מכוון

משטרת מחוז תל אביב ממשיכה לחקור את נסיבות אירוע הדריסה שאירע הבוקר (ראשון) בצומת הרחובות ששת הימים וחיים בר-לב בתל אביב. נהג משאית בן 22 מכפר קאסם דרס למוות אדם אחד ופצע 17 בני אדם. במשטרה עדיין בודקים אם נהג המשאית ביצע את הדריסה במכוון או שמדובר בתאונת דרכים. הנהג מצדו טען בחקירתו כי תקר בגלגל המשאית, גרם לו לאבד שליטה. עוד טען הנהג בחקירתו כי הוא לא התכוון לבצע אירוע פלילי או לאומני.

פיגוע דריסה בדרום תל אביב, מאי 2011. נמרוד סונדרס
דריסה מכוונת?/נמרוד סונדרס

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התייחס בצהריים לאירוע הדריסה. בראיון לקול ישראל אמר אהרונוביץ' כי "עדיין לא ברור אם מדובר בפיגוע. לוקחים את זה בחשבון אבל באותה נשימה אפשר לומר שמדובר תאונת דרכים. הדברים האלה נמצאים כרגע בבדיקה". אהרונוביץ' הוסיף כי "מטבע הדברים יש הרבה עדויות. צריך להמתין ולהתאזר בסבלנות כדי להחליט שזה פיגוע ולא תאונה. לפי המידע שהגיע אליי אין לנהג החשוד עבר פלילי, אבל בגלל שהיום מציינים את 'יום הנכבה' אפשר לחשוב שנראה שזה הולך לכיוון של פיגוע".

החקירה הראשונית העלתה כי נהג המשאית החל בנסיעה מצומת מסובים, המשיך לכיוון דרום תל אביב, פגע במספר כלי רכב והמשיך בנסיעה פרועה עד לצומת הרחובות דרך בר-לב והטייסים בתל אביב, שם השתלטו עליו כוחות המשטרה, עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה. בוחני התנועה ממחוז תל אביב עקרו את לוח המכוונים של המשאית במטרה להתחקות אחר תנועת המשאית באירוע. "לוח המכוונים הוא כמו קופסה שחורה של המשאית והנתונים יועברו לפענוח במשטרה", אמר בוחן תנועה מהמחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully