וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בריטי ניסה לפתוח דלת במהלך טיסה - ולקפוץ

נוסעי טיסת "איזיג'ט" מפולין לסקוטלנד נחרדו לצפות בגבר שהעמיס על גבו את תרמילו, וניסה לפתוח את אחת מדלתות המטוס בגובה 35 אלף רגל. דובר החברה: "לא נשקפה סכנה לנוסעים"

נוסעים בטיסת "איזיג'ט" השתלטו על אדם שניסה לפתוח את דלת המטוס במהלך טיסה מפולין לסקוטלנד - ולקפוץ ממנו. כך מדווחים הערב (שבת) כלי תקשורת בבריטניה. האיש נעצר אתמול ונתון בחקירה.

כשעה לאחר ההמראה מפולין, כשהיה המטוס בגובה של 35 אלף רגל, החל האיש, בריטי כבן 40, לנוע בחוסר מנוחה לאורך מעברי המטוס. עדי ראייה סיפרו כי הוא אחז היטב וקרא בקפידה את דפי הוראות הבטיחות המחולקים לנוסעים, המסבירים להם כיצד ניתן לפתוח את דלתות המטוס במקרה חירום.

לאחר מכן, העמיס האיש על גבו את תיק היד שלו והחל לנסות לפתוח את אחת הדלתות. כמה נוסעים ואנשי צוות שהבחינו במתרחש הצליחו להשתלט על האיש, ולהרחיק אותו מדלת המטוס. לאחר מכן, נאלצו טייסי המטוס להנחית אותו בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. עם הנחיתה, הועבר האיש לידי המשטרה ונעצר.

אחד מנוסעי המטוס, גורדון קנדי, סיפר כי לאחר שאנשי הצוות הצליחו להשתלט על האיש, הם קשרו אותו לאחד הכיסאות בעזרת חגורות הבטיחות. "זה היה מחזה מזעזע", סיפר קנדי, כשתיאר את עיניהם אחוזות-האימה של הנוסעים שצפו במתרחש. דובר חברת "איזיג'ט" אישר את הפרטים, אך מסר כי בשום שלב בטיסה לא נשקפה סכנה כלשהי לנוסעי המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully