וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלמוני כרת את ראשה של תיירת בריטית

חסר בית ממוצא בולגרי נכנס לחנות סופרמרקט באי התיירותי טנריף, וערף את ראשה של תיירת בריטית. בהמשך הוא יצא מהחנות, כשהוא אוחז בראשה, והופל ע"י מאבטח. כל זאת לעיני עדים המומים

זוועה באיי ספרד: אלמוני כרת אתמול (שישי) את ראשה של תיירת בריטית, בסופרמרקט הומה אדם באי טנריף. האישה, כבת 60, ערכה קניות בחנות בעיר ארונה, כשלפתע נכנס לחנות אלמוני, ככל הנראה חסר בית ממוצא בולגרי, והחל לתקוף את התיירת באכזריות. בהמשך הוא כרת את ראשה, ועזב את החנות כשהוא אוחז בו.

התיירים ההמומים באי הספרדי תיארו את הזירה המחרידה. כריסטינה פרז סיפרה לעיתון הבריטי "טלגרף" כי קבוצה של אנשים ראתה את חסר הבית יוצא מהחנות כשהוא אוחז בראשה של התיירת, כשאחריו דולק מאבטח. "המאבטח הצליח להפיל את האיש לקרקע, והתוקף זרק את הראש הכרות לעבר הכביש הסמוך", סיפרה פרז. היא הוסיפה כי עם ההשתלטות על התוקף, שבו האנשים המבוהלים לתוך החנות. "כולם כאן המומים. מדובר באזור בטוח במיוחד. אתה בדרך כלל יכול ללכת כאן לבדך, לאן שתרצה, ביום או בלילה".

האירוע המחריד אירע בשעה שהרובע המסחרי של ארונה היה הומה בתיירים. לטענת כמה מהם, הנשק שבו השתמש התוקף היה סכין שמצא בחנות, אבל עדים אחרים סבורים כי האיש נכנס לחנות כשהוא כבר אוחז במאצ'טה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully