וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: 2 נעצרו בחשד שניסו לפגוע בבתי כנסת

משטרת ניו יורק עצרה שני בני אדם, בחשד שניסו לרכוש תחמושת כדי לפגוע בבתי כנסת בעיר. עם זאת, לא ברור אם כוונתם הייתה מעשית, וחקירתם מנוהלת במשטרה ועדיין לא הועברה לידי ה-FBI

שני בני אדם נעצרו הבוקר (חמישי) בניו יורק, בחשד שהתכוונו לבצע פיגועים בבתי כנסת בעיר. כך מדווחים הערב כלי תקשורת בארצות הברית. זהותם של העצורים לא נמסרה, אך לפי כמה דיווחים, הם ככל הנראה ממוצא צפון-אפריקאי, אך בעלי "חזות מקומית".

הפרטים לגבי מעצרם של החשודים עדיין אינם ברורים, אך מכמה דיווחים ב"ניו יורק טיימס" וברשת CBS עולה כי השניים התכוונו לרכוש רימוני יד ורובים, לכאורה באמצעות כסף שהושג על ידי מכירת סמים, ונעצרו בתום מבצע מיוחד של משטרת ניו יורק. עם זאת, גורמים רשמיים בבולשת הפדרלית (FBI) אישרו כי הם אינם מעורבים כרגע בחקירת החשודים, וכי החקירה מתנהלת בתביעה הכללית של מדינת ניו יורק.

גורם רשמי במשטרת ניו יורק מסר כי מחקירה ראשונית עולה כי שני החשודים דנו ביניהם, לכאורה, בביצוע פיגוע באחד מבתי הכנסת בעיר, אם כי לא בחרו ביעד מסוים. ראש העיר, מייקל בלומברג, צפוי לכנס מסיבת עיתונאים יחד עם ראשי המשטרה, בה יימסרו פרטים נוספים על המעצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully