וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה נדיר בסין: תאומות עם גוף אחד ושני ראשים

הרופאים מעריכים כי יהיה בלתי אפשרי להפריד בין השתיים, החולקות את רוב איבריהן הפנימיים. "כל אחת היא בן אדם", אומרים רופאי בית החולים בסצ'ואן. "איך אפשר להחליט מי מהן תחיה?"

מקרה נדיר וקשה בסין: תאומוות סיאמיות נולדו כשהן חולקות את אותו הגוף ורק ראשיהן נפרדים, והן נראות למעשה כמו תינוק אחד עם שני ראשים. לפי דיווחי התקשורת הסינית, התאומות נולדו ביום חמישי שעבר בבית החולים המרכזי בעיר סוינינג שבמחוז סצ'ואן, לזוג איכרים המתגורר מחוץ לעיר.

לפי הדיווחים, ההורים למדו על המום יוצא הדופן רק יומיים לפני הלידה, ולא ניתן היה לעשות דבר. לאם אמנם נערכו בדיקות אולטרסאונד בספטמבר ובפברואר, אולם העובר נראה בהן בפרופיל, ולכן לא ניתן היה להבחין בראש הכפול.

"קשה בשלב זה לומר אם הן יצליחו לשרוד בעתיד", אמר לתקשורת הסינית הרופא שטיפל בלידה, פו יו-הואה, "אבל אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לשמור אותן בחיים לעת עתה". היות שהתאומות חולקות בינן איברים פנימיים רבים, הרופאים מעריכים כי יהיה בלתי אפשרי להפרידן, שכן במקרה כזה ייאלצו לוותר על אחת מהן. "כל אחת מהן היא בן אדם", אומרים הרופאים. "כיצד אפשר להחליט מי משתיהן תחיה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully