וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חברי סנאט יוכלו לצפות בתמונת גופת בן לאדן

ה-CIA החליט להתיר לחברי שתי ועדות בסנאט לצפות בתמונת גופתו של בן לאדן, למרות החלטת ארה"ב שלא לפרסם את התמונות. אמש אמר בנו של בן לאדן כי הצורה בה אביו נהרג ונקבר היא השפלה

סוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית (ה-CIA) הודיעה אמש (שלישי) כי תאפשר לחברי שתי ועדות בסנאט לצפות בתמונות גופתו בן לאדן – אם יבחרו בכך. כך דיווח גורם בבית הנבחרים האמריקאי לסוכנות הידיעות רויטרס. בשבוע שעבר הודיע נשיא ארה"ב, ברק אובמה, כי לא יפרסם את התמונות, בשל החשש כי פרסומן יעודד אלימות מצד ארגוני הטרור.

קודם לכן דווח כי בנו של אוסמה בן לאדן, עומאר בן לאדן, אמר אמש כי "חיסולו של אבי הוא פשע, וקבורתו בים היא השפלה למשפחתנו". עוד נמסר בהצהרה, כי בניו של בן לאדן שומרים לעצמם את הזכות להשתמש באמצעים משפטיים נגד ארצות הברית בגין חיסול אביהם.

בתוך כך, הגנרל האמריקאי ג'ון קמבפל, מפקד הכוחות באפגניסטן, אמר כי חיסולו של מנהיג אל קאעדה, אוסמה בן לאדן, היווה מכה קשה לאגון הטליבאן באפגניסטן וכי ייתכן ובעקבות זאת, חלק מפעילי הארגון יניחו את נשקם. עם זאת, הדגיש קמפבל, המלחמה באפגניסטן טרם הגיעה לסיומה. "הריגת אדם אחד אינה מהווה את סוף המלחמה בטרור", אמר קמפבל והוסיף כי "הם ימצאו מישהו שיחליף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully