וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה לישראל: "חולקים קשר בלתי ניתן לניתוק"

בהודעה שפרסם נשיא ארה"ב ברק אובמה לכבוד יום העצמאות ה-63 של ישראל הבהיר הנשיא שהיחסים בין שתי המדינות הולכים ומתחזקים. אובמה הבטיח להמשיך לפעול למען השלום באזור

נשיא ארה"ב ברק אובמה בירך הלילה (שלישי) את מדינת ישראל לרגל יום העצמאות. "ארה"ב היתה המדינה הראשונה שהכירה במדינת ישראל. אני מאושר לברך את הישראלים החוגגים את עצמאותם בשם העם האמריקאי ולכבד את הישגיהם הרבים במהלך ששת העשורים האחרונים", אמר אובמה.

אובמה הוסיף כי "שתי המדינות שלנו חולקות קשר ייחודי ובלתי ניתן להתרה. קשר של ידידות הנעוץ באינטרסים וערכים משותפים ובמחויבותה הבלתי ניתנת לערעור של ארה"ב לביטחונה של ישראל"". לדבריו, "אין לי ספק שהיחסים החזקים ילכו ויעמיקו מדי שנה בשנה".

"זוהי תקופה של שינוי עמוק במזרח התיכן ובצפון אפריקה", אמר אובמה. "העמים ברחבי האזור רודפים באומץ אחרי הכבוד והממשל העצמי. כפי שאני יודע שישראל תהייה אחת מבעלת בריתנו הקרובות ביותר, אני מאמין שהאזור יכול לחיות בשלום ולשגשג כשעמי האיזור ישיגו את שאיפותיהם הלגיטימיות", הוסיף. אובמה הבטיח כי ארה"ב תמשיך במאמציה להשגת שלום אמת במסגרת פתרון שתי המדינות. "נעבוד ביחד לקראת עתיד של שלום, ביטחון וכבוד לעם בישראל ולשאר העמים באזור. אני מעניק את ברכותי לנשיא שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו ולעם בישראל החוגגים את יום העצמאות ה-63 שלהם", סיכם אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully