וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בברכה לחג: "להיות גאים בהישגינו"

ראש הממשלה בירך את אזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ואמר: "ישראל היא אי של קידמה, אי של דמוקרטיה, אי של התפתחות ופיתוח, אי של חופש והיא האי שלנו, של בני העם היהודי"

לשכת העיתונות הממשלתית

(עריכה: טל רזניק. צילום: לשכת ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך אמש (שני) את אזרחי ישראל לרגל יום העצמאות ה-63. בדברי הברכה שלו אמר נתניהו כי "הקמתה של מדינת ישראל אינה דומה להקמתן של מדינות אחרות. מעטים מול רבים נלחמו טובי בנינו ובנותינו כדי לממש את עצמאותנו. אנחנו עשינו דרך ארוכה, מופלאה, במהלך 63 השנים האחרונות. ממדינה דלת אוכלוסין, ענייה ונתמכת, הפכנו למדינה חזקה ומבוססת, מעצמה טכנולוגית עולמית עם צבא שמעורר התפעלות בכל רחבי עולם, עם מדענים, עם סופרים, עם חקלאים, עם הכל".

עוד אמר נתניהו כי ישראל היא "מדינה מיוחדת, משום שהיא מדינה שמשמשת בית לעם היהודי. היא מדינה מיוחדת משום שבכל המרחב, ממערב להודו ועד האוקיינוס האטלנטי, דרך המזרח התיכון וצפון אפריקה, היא אי של קידמה, אי של דמוקרטיה, אי של התפתחות ופיתוח, אי של חופש והיא האי שלנו, של בני העם היהודי".

לרגל יום העצמאות אמר ראש הממשלה כי "ביום הזה מצווה על כולנו לשמוח על ההישגים הגדולים, על ההצלחות ועל כל התקוות שמומשו. הביטוי 'להיות עם חופשי בארצנו' הפך למציאות חיינו וברגעים אלו אנחנו יכולים להניח לצד את כל ההבדלים ואי ההסכמות שקיימים בינינו. אנחנו יודעים שיש עוד הרבה דברים לתקן, אבל אנחנו צריכים להיות גאים במה שהשגנו ועלינו, מעל לכל, לחוש את כוחה ועוצמתה של האחדות. איזה כוח יש בעם ישראל כשהוא מאוחד, איזו עוצמה יש בו כשהוא מלוכד".

בסיום דבריו אמר נתניהו: "אני מבקש לברך את כל אזרחי ישראל ביום עצמאות שמח. חג שמח".

(עדכון ראשון: 20:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully