וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד משעל: "נתאם המאבק בישראל עם פתח"

בראיון ל-"וול סטריט ג'ורנל" הבהיר ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, כי ארגונו אמנם עומד על זכותו למאבק אלים בישראל, אך יתאם דרך ההתנגדות עם פתח

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל אמר כי חמאס יתאם את פעולות ההתנגדות לישראל, כולל פעולות צבאיות עם פתח, כך דווח הבוקר בעיתון ה-"וול סטריט ג'ורנל". בראיון שנערך בקהיר אמר משעל כי "עתה עלינו להסכים כפלסטינים כיצד לנהל את ההתנגדות, מהי הדרך הטובה להשגת מטרותינו, מתי להסלים ומתי לנצור את האש".

משעל עמד בראיון על הזכות העקרונית של ארגונו להמשיך במאבק האלים בישראל. עם זאת מקורבים ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי במהלך השיחות על הסכם הפיוס בין שני הצדדים אמר משעל כי חמאס מוכן לאמץ אסטרטגיה של מאבק לא אלים, לפחות באופן זמני. "משעל אמר כי המצב בו חמאס נוקט באלימות ופתח אינו נוקט באלימות אינו יכול לעבוד", אמר נביל שעת, בכיר פתח וחבר צוות המשא ומתן הפלסטיני.

ביום רביעי קראה ארה"ב לפלסטינים להמשיך בתהליך השלום. "ארצות הברית קוראת לפלסטינים להבטיח שהסכם הפיוס בין הפתח לחמאס לא יהווה מכשול לכינון שלום עם ישראל, אלא יקדם אותו", אמר דובר הבית הלבן, ג'יי קרני בשיחה עם כתבים בוושינגטון. קרני הוסיף כי ארצות הברית ממשיכה לנסות ולעמוד על אופי ההסכם, שנחתם בין נציגי חמאס ופתח בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully