וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מה שחשבתם: גברים מתוודים לפני נשים על אהבה

מי אמר שגברים לא יודעים להתוודות על רגשותיהם? מחקר מראה כי המילים: "אני אוהב אותך" יוצאות מפיהם שישה שבועות לפני הנשים. אבל למרבה ההפתעה, הסיבה לכך היא סקס

שלוש מילים פשוטות: "אני אוהב/ת אותך". אבל לא תמיד כל כך פשוט לומר אותן. מחקר חדש מגלה כי בניגוד למקובל לחשוב בדרך כלל, דווקא הגבר הוא זה שמתגבר ראשון על הקושי ומכריז על רגשותיו בפני זוגתו. על פי המחקר, המתפרסם ב-"ירחון לאישיות ופסיכולוגיה חברתית", בקרב שני שלישים מהזוגות, הגבר הוא זה שאומר "אני אוהב אותך" ראשון.

עם זאת, מניעיהם של הגברים להתוודות על רגשותיהם שונים מאלה של הנשים. על פי המחקר, בממוצע, גברים מתחילים לחשוב להתוודות על אהבתם כשישה שבועות לפני הנשים. עוד טוען המחקר כי גברים מעדיפים להשמיע את הווידוי בטרם קיים הזוג יחסי מין בעוד נשים מעדיפות לעשות זאת אחרי קיום יחסי המין.

לדברי החוקרים, סיבה אפשרית להבדל נעוצה בהבדלים הביולוגיים בין המינים. בעוד גברים מתוכנתים להפיץ את זרעם ככל הניתן, הנשים מתוכנתות לחפש בן זוג ראוי גנטית להולדת ילדים. לכן מסיבות אבולוציוניות, גברים משתמשים בווידוי כדי לגרום לאישה להיענות לחיזוריהם בעוד הנשים רואות באמירה הזו דרך לשדר לגבר את רצונן "לסגור את העיסקה". במילים אחרות: הגברים מציעים אהבה כדי להשיג סקס בעוד הנשים מציעות סקס כדי להשיג אהבה. בכל אופן רצוי לזכור שלא משנה מי אומר את זה קודם, זה בדרך כלל רעיון לא רע לספר לבן או בת הזוג על הרגשות.

(עדכון ראשון: 21:41, 05.05.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully