וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בגרימת התאונה בכביש 1 יואשם ברשלנות

בחודש שעבר התהפך הג'יפ בו נהג דוד עינב על כביש מספר 1 וגרם למותם של מזל בן נון ומשה חן. המשטרה חושדת כי עינב נהג בשכרות ובכוונתה להגיש נגדו אישום בגין גרימת מוות ברשלנות

צילום: דניאל בוק; עריכה: אמיר קוטיגרו

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד דוד עינב, החשוד כי נהג בגילופין בג'יפ שהתהפך וגרם למותם של משה חן ושל בת דודתו מזל בן נון לפני כחודש בכביש מספר 1. בכוונת המשטרה להגיש נגד עינב כתב אישום בתוך חמישה ימים.

פרקליטו של עינב, עו"ד אלעד שור, טען בדיון כי אין סיבה להשאיר את לקוחו במעצר. "למעשה המסוכנות שלו היא אך ורק בנהיגה, לא מדובר באדם שרץ ברחובות עם גרזנים אחרי אנשים. האיש סייע לפנות את הפצועים, האיש התפנה לבית החולים, בבית החולים עזב את המקום רק לאחר שפינו את הפצועים", אמר שור. אתי, אחותו של משה חן, אמרה: "מבחינתי הוא רוצח. אני מפחדת שינהג שוב, ישתכר וידקור. אני לא יודעת, הוא לא בן אדם שפוי. זה לא בן אדם נורמלי".

התהפכות סמוך למחלף שפירים

התאונה אירעה לפני כחודש בכביש מספר 1 הג'יפ בו נהג עינב בן ה-38 התהפך סמוך למחלף שפירים ומזל בן נון נהרגה במקום. משה חן נפצע אנושות ומת מאוחר יותר בבית החולים. אדם נוסף נפצע באורח בינוני ושלושה נוספים נפצעו באורח קל בתאונה, שניים מהם ילדים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים שיבא בתל השומר. על פי החשד, נהג עינב תחת השפעת אלכוהול, נמלט מהזירה והסתתר מהמשטרה במשך שלושה ימים באולם אירועים.

מהחקירה שניהלו שוטרי אגף התנועה במרחב השפלה בפיקודו של רפ"ק שי מזרחי עלה כי לאחר התאונה, לא המתין הנהג החשוד לכוחות החילוץ וההצלה ונמלט מיד מהמקום. בעקבות מידע מודיעיני הצליחו השוטרים לאתר את מקום מחבואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully